رئیس دپارتمان داوری هرمزگان خبر داد

برگزاری تست آمادگی جسمانی پیش فصل لیگ های فوتبال کشور در بندرعباس



تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال هرمزگان در محل استادیوم خلیج فارس برگزار شد.
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان و مدرس داوری فدراسیون در گفت و گو با صبح ساحل گفت : هرساله از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال داوران استان جهت قضاوت مسابقات کشور ی تست آمادگی جسمانی می دهند که امسال با توجه به شرایط خاص کشور در مورد شیوع بیماری کرونا گرفتن این تست به خود کمیته داوران استان ها واگذارشد که کمیته داوران استان هم با گرفتن این مجوز از داوران لیگ برتری، لیگ یک، لیگ دو و لیگ سه خود که می خواهند در  کشور قصاوت کنند تست آمادگی جسمانی پیش فصل لیگ های فوتبال را گرفت.
وی بیان داشت : استان هرمزگان در تمامی لیگ های کشور داور برای قضاوت دارد و در تست که به عمل آمد داوران احمد مرشدی و نجف پناهی برای قضاوت در لیگ برتر کشور و داوران مهدي نبي زاده ، حسن سلامتی،
هارون چوپانزاده ، فرزاد شيرمردی،  محمد سعيد ساعدی، محمد رشيد ، عبدالسلام گلی  و عيسی  يلانبر برای لیگ های یک تا سه در این تست آمادگی جسمانی شرکت کردند و همگی موفق شدند با موفقیت آن را پاس نمایند.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت : تست داوران فوتسال برای قصاوت در لیگ های یک و دو چندی پیش در کرمان برگزار شد و داوران محسن قاسمپور،  ابوالفضل قلیج خانی و محمد رضا علی پور از استان هرمزگان موفق شدند این تست را به خوبی انجام دهند.
معماری گفت: طی چند روز آینده از مهدی صادقی تنها داور هرمزگانی در لیگ برتر فوتسال در بندرعباس تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت تا ایشان هم با آمادگی کامل راهی این مسابقات شود.
رئیس دپارتمان داوری هرمزگان گفت: تست های آمادگی جسمانی داوران فوتسال و فوتبال بانوان هم توسط کمیته داوران استان گرفته شده است و به زودی با هماهنگی با کمیته داوران فدراسیون تست های پیش فصل لیگ های کشور هم از آن ها در بندرعباس به عمل خواهد آمد.
عبدالمجید معماری گفت: برای تست های پیش فصل مسابقات رده های سنی هنوز کمیته داوران فدراسیون فوتبال زمان مشخصی تعین نکرده است وباتوجه به برگزاری تست های داخلی که خود استان برای معرفی داوران هرمزگان به کشور گرفته است هر وقت فدراسيون اعلام کند تست های پیش فصل از داوران رده های سنی هم گرفته خواهد شد.
رئیس دپارتمان داوری هرمزگان‌ ضمن تشکر از هیات فوتبال هرمزگان برای مهیا کردن شرایط تست های آمادگی جسمانی از علیرضا صفا،  حسن رئیسی،  مهدی صادقی و عزیز محمدی در برگزاری تست های پیش فصل داوران قدردانی کرد.

برگزاری تست آمادگی جسمانی

       برگزاری تست آمادگی جسمانی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها