برنامه‌ریزی برای ایجاد هزار خانه هلال در روستاهای استان هرمزگان



استاندار هرمزگان گفت: از جمعیت هلال احمر کشور انتظار داریم تا در برنامه‌ریزی‌ها همواره استان هرمزگان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی صبح امروز(سوم آبان ماه) در دیدار با مهراب شریفی سده، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور بر لزوم توسعه آموزش های امداد و نجات در جامعه به خصوص در روستاها تاکید و بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت جوانان، شوراها، دهیاری ها و پایگاه های بسیج در روستاها برای ساماندهی و ارائه آموزش های مورد نیاز امداد و نجات استفاده شود تا در مواقع نیاز، پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر باشند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه جمعیت هلال احمر در راستای ایجاد خانه‌های هلال، برنامه‌ریزی مناسبی برای ایجاد هزار خانه هلال در روستاهای استان هرمزگان انجام شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت استراتژیک، پهناور بودن و وجود جزایر و ساحلی بودن این استان، افزود: در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز امداد و نجات هلال احمر باید نگاه‌ ویژه‌ای به استان هرمزگان صورت گیرد و همواره مایحتاج و ذخایر لازم در انبارهای این استان برای مواقع نیاز موجود باشد.

همتی تصریح کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در استان هرمزگان رو به پیشرفت گام بر می دارد و برای احداث ساختمان جدید این جمعیت در مرکز استان نیز کمک های لازم را خواهیم داشت.

عالی ترین مقام دولت در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: از جمعیت هلال احمر کشور نیز انتظار داریم تا در برنامه‌ریزی‌ها همواره استان هرمزگان را در اولویت قرار دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها