رسانه‌های صهیونیستی:

قطر، کشور بعدی است که با اسرائیل صلح می‌کند



شبکه "۱۳" تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، پیش‌بینی می‌شود کشور عربی بعدی که با تل‌آویو توافق صلح امضا خواهد کرد، احتمالا قطر باشد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه "۱۳" رژیم صهیونیستی، گزارش داد، به دنبال اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در خصوص پنج کشور عربی که با رژیم صهیونیستی سازش خواهند کرد، به ویژه پس از اعلام عادی‌سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی سوالات زیادی درباره این کشورها و همچنین هویت کشور سازشگر بعدی، به وجود آمده است.

این شبکه عبری‌زبان همچنین مدعی شد: با توجه به تلاش‌های آمریکا برای ترغیب کشورهای عربی دیگر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، احتمال می‌رود پس از سودان، قطر کشور بعدی باشد که قصد امضای توافق عادی سازی روابط با دولت اسرائیل را دارد. 

این شبکه همچنین گزارش داد، اگر توافق صلح رژیم صهیونیستی با قطر مانند امارات و بحرین امضا شود ، این امر دستاوردی واقعی است، زیرا دوحه حامی جنبش حماس و اخوان المسلمین است.

این شبکه عبری‌زبان همچنین گزارش داد، قطر با امضای این توافق می‎تواند از اموری مانند خرید جنگنده‌های آمریکایی از نوع اف-۳۵ بهره‌مند شود؛ به ویژه اینکه قطر برای افزایش توانمندی نظامی خود به چنین جنگنده‌هایی نیاز دارد.

آمریکا، سودان و رژیم صهیونیستی روز جمعه در بیانیه‌ای مشترک از توافق میان خارطوم و تل‌آویو برای عادی‌سازی روابط خبر دادند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها