شطرنج آنلاین در هرمزگان

نفرات برتر مشخص شدند



امیرحسین نوروزی قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد  به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه معرفی شد.‌

 

به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات  به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در ۷ دور به روش سوئیسی و با زمان سه دقیقه بدون فیشر به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان  امیرحسین نوروزی از ملایر با کسب شش امتیاز  اول شد.
محمد جوادی فرد از جهرم با ۵  امتیاز و پوئن شکنی ۱۹ در مکان دوم ایستاد.  عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۵  امتیاز و پوئن شکنی ۱۶ سوم شد.  مهران زاهری از همدان با ۴/۵ امتیاز چهارم و یاسان قربانی از بندرعباس با ۴  امتیاز پنجم شد.  غزل گوهرچین از اهواز و فرناز حلاجی آزاد دو بانوی برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.

 
شطرنج آنلاین در بندرعباس
آریا طالبی از لارستان قهرمان سیزدهمین دوره از مسابقات شطرنج آزاد شهرستان بندرعباس،  ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش شناخته شد. دراین دوره از رقابت‌ها که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و  با حضور ۱۴  شطرنجباز درهفت  دور به روش سوئیسی  و به صورت آنلاین برگزار شد آریا طالبی از لارستان  با کسب ۶/۵  امتیاز ، نورسته اژدری از بستک  با کسب پنج امتیاز و با  پوئن شکنی بیشتر و آرمین غلامی از بوشهر  با کسب پنح امتیاز و با پوئن شکنی کمتر اول تا سوم شدند. امتیاز آورترین بازیکن بانو ام  ریحانه محررزاده از بندرعباس معرفی شد.

 
شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان
بیست دومین دوره مسابقه شطرنج آنلاین زیر ۱۴ سال هرمزگان با قهرمانی نگار سرلک به پایان رسید.
در این دوره از مسابقات که به مناسب هفته تربیت بدنی  و ورزش با حضور  شطرنجبازان زیر ۱۴ سال استان در ۷ دور برگزار شد نگار سرلک از کیش با کسب ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۳/۵ عنوان نخست را کسب کرد.‌
بردیا جهان تیغی از کیش با کسب ۵/۵  امتیاز و پوئن شکنی ۱۷ دوم شد. محمد متین خازنی پور از رودان با کسب ۴ امتیاز و پوئن شکنی ۱۳ در جای سوم ایستاد.

 
شطرنج بوت  آنلاین  میناب
مسابقات شطرنج بولت میناب  به صورت آنلاین و   با حضور ۵۰ شطرنجباز در ۹ دور در زمان دو دقیقه و یک ثانیه پاداش نفر در در ازای هر حرکت برگزار شد.
در پایان این مسابقات امین گرامی پور از آستارا  با کسب ۷/۵ امتیاز اول شد.  عبدالله بهادری از میناب با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۵ در مکان دوم ایستاد. ابراهیم رنجبری پازیارتی از میناب با کسب ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۲۷ عنوان سومی را به دست آورد. امتیاز آورترین بازیکن بانو هم معصومه اشکانی معرفی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها