به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

برنامه های متعدد از سوی کمیته بولس و انجمن بولینگ



با همکاری کمیته بولس و انجمن بولینگ، بیلیارد و بولس کارگری استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه های متعدد و متنوعی در محل زمین های بولس واقع در بوستان ورزش (غدیر) بندرعباس برگزار شد. برگزاری آموزش های رایگان ورزش پتانک برای عموم در طول هفته در دو بخش بانوان و آقایان و در تمام رده های سنی که در این میان حدود ٧٠ نفر از شهروندان و علاقمندان به ورزش با روش و سبک بازی های بولس و پتانک آشنا شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، یکی از مهترین رویداد های این هفته که با شرکت ١١ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار در رده های سنی مختلف در رقابت های کشوری پتانک (شوتینگ) مجازی که توسط فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران انجام شد.
برگزاری مسابقات پتانک (شوتینگ) استانی برای آقایان و بانوان در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال که ورزشکاران از شهرستان های بندرعباس، میناب و فین در آن شرکت کردند که در بخش آقایان الیاس ماجرایی، عظیم میرانی و محسن رضا قانع اول تا  سوم شدند.
در بخش بانوان سارا ماجرایی اول شد. معصومه درویش نژاد در جای دوم ایستاد وآسیه بنی اسدی پوری سوم شد. در برگزاری این برنامه ها روسا و مسئولین هیات های بولینگ، بیلیارد و بولس و هیات ورزش کارگری استان هرمزگان همکاری داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها