معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

هرمزگان باید از درآمد حمل و نقل کالا به سراسر کشور بهرمند شود



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فعالیت شرکت های حمل و نقل کالاهای اساسی در هرمزگان با رفع موانع تسهیل می شود و از این شرکت ها انتظار است خدمات مناسب برای رفاه مردم استان ارائه کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، ایرج حیدری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت های حمل و نقل کالاهای اساسی در محل استانداری هرمزگان عنوان کرد: حمل ریلی کالا های اساسی از بنادر هرمزگان به مناطق مختلف کشور مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب بود که با پیگیری های مستمری که صورت پذیرد به ثمر نشست.

وی افزود: خط قرمز استان هرمزگان در زمینه فعالیت شرکت های حمل و نقل کالاهای اساسی تامین منافع مردم  در حمل به موقع کالاها با کمترین هزینه و بهترین کیفیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: حمل و نقل کالاهای اساسی به مناطق مختلف هرمزگان بدون وقفه طبق برنامه ریزی توسط شرکت های حمل و نقل صورت پذیرد.

حیدری ادامه داد: فعالیت شرکت های حمل و نقل کالا در هرمزگان با اولویت منافع مردم به ویژه مردم بی بضاعت استان صورت پذیرد.

وی بیان داشت: هرمزگان باید از عواید حمل و نقل کالا  به سراسر کشور توسط شرکت های حمل و نقل بهره مند شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان ابراز داشت: فعالیت شرکت های حمل و نقل کالاهای اساسی در هرمزگان با رفع موانع تسهیل می شود و از این شرکت ها انتظار است خدمات مناسب برای رفاه مردم استان ارائه کنند.

حیدری اضافه کرد: تجهیز شرکت های حمل و نقل کالاهای اساسی به ماشین آلات روز و با کیفیت در ارتقا خدمات این شرکت ها به مردم نقش بسزایی دارد.

گفتنی است که، راه آهن سراسری در بندرعباس از سال ۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده و از همان زمان نیز سوت لوکوموتیوها در بندر شهید رجایی به صدا درآمده،البته ناگفته نماند که پیش از سال ۷۶ نیز حدود ۴۵ کیلومتر خطوط ریلی در بندر شهید رجایی وجود داشته که اکنون این خطوط با برخورداری از ۵۸ کیلومتر خط ریلی داخلی ظرفیت جابجایی سالانه بیش از ۲۰ میلیون تن انواع کالاهای وارداتی، صادراتی و ترانزیتی را دارا می باشد.

 

منبع:بازار

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها