افتتاح مرکز شبانه‌روزی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در هرمزگان



مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان هرمزگان، با حضور استاندار هرمزگان، افتتاح شد.

 

به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان شب گذشته(هفتم آبان ماه) در آیین افتتاح این مرکز، عنوان کرد: راه اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری، بنا به تصمیم وزرای کشور و صنعت، معدن و تجارت و در راستای حمایت فوری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به محض اعلام مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف به این مرکز، این مسائل به سرعت و بلافاصله در دستور رسیدگی قرار می‌گیرد.

همتی تصریح کرد: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام شده به این مرکز، از طریق بازدید میدانی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشورمان و همچنین شیوع ویروس کرونا، این مرکز بستر مناسبی را جهت دسترسی سریع واحدهای تولیدی به دستگاه‌های اجرایی مسئول در حوزه های مختلف فراهم کرده است.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی مسائل خود را به این مرکز منتقل و اعلام کنند تا پشتیبانی لازم از آنها صورت گرفته و به مشکلات آنها سریعا رسیدگی شود.

 گقتنی است که، در شش ماه نخست سال جاری، تعداد 36 واحد تولیدی در استان هرمزگان که پیش از این تعطیل شده بودند، با حمایت‌ها و رفع موانع، احیا شدند و در مجموع برای سال جاری احیای 120 واحد تولیدی در استان هرمزگان هدفگذاری شدند.

منبع:ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها