فرماندار جاسک:

تمامی دستگاه های اجرایی باید رویکرد جدی در امر ورزش همگانی داشته باشند



مسئولین هیات‌ها و باشگاه های ورزشی با رادمهر فرماندار جاسک دیدار کردند.

در این دیدار  عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک  گزارشی از عملکرد اداره ورزش و جوانان جاسک را در شش ماهه سال جاری بیان کرد و از حمایت های خوب امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان ، رادمهر فرماندار ، رئیس دفتر نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی و ارشادات و راهنمایی های امام جمعه جاسک تشکر وقدردانی کرد.

 وی گفت : در شش ماهه اول سال ۹۹ ورزش شهرستان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل بود اما با دستور ستاد ملی کرونا کشور ، استان و شهرستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های ورزشی از مهرماه سال جاری آغاز شده است. رادمهر فرماندار جاسک گفت: ورزش نقشی تاثیر گذار در کاهش آسیب های اجتماعی واعتیاد در جامعه دارد و باید در این خصوص فعالیت های همگانی به صورت گسترده تر در سطح شهرستان صورت گیرد.
وی با اشاره به این که توسعه ورزش همگانی در جامعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد وهمچنین سبب می شود مردم نسبت به یکدیگر ونظام احساس رضایت داشته باشند اظهار کرد:  تمامی دستگاه های اجرایی وفعالان حوزه ورزشی شهرستان باید رویکرد جدی در امر ورزش همگانی داشته باشند زیرا سلامت جسمانی و روحی کارکنان و شهروندان بسیار مهم است.

وی با بیان این که نقش اثربخش نشاط اجتماعی و ورزش در افزایش امید به زندگی برکسی پوشیده نیست ادامه داد: انتظار می رود با تکیه بر این مهم وهدایت جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان به این سمت زمینه برای فراهم نمودن بسترهای لازم در افزایش کمی وکیفی برنامه های نشاط بخش فرهنگی ورزشی محیا شود.

در این دیدار نماینده هیات های ورزشی وباشگاه های ورزشی و نماینده ورزش بانوان عملکرد ورزشی خود را تشریح کردند وبه مشکلات خود را بیان کردند.  در پایان نیز از فعالان حوزه فرهنگی ورزشی ،  برخی از خانواده شهدا ، خبرنگاران این حوزه ، خیرین ورزشی ، پیشکسوتان ورزشی ،  فعالان هیات های مختلف ورزشی با اهدا لوح تقدیر توسط فرماندار جاسک و رئیس اداره ورزش و جوانان تجلیل شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها