دستور برخورد امور مالیاتی با بنکداران متخلف در بندرعباس صادر شد



فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به انتقال بنکداران به مجموعه جدید و صادر نشدن مجوز فعالیت بنکداری در بندرعباس و ابطال کد انبارهای آنها در داخل این شهر به خصوص حد فاصل خیابان بهادر جنوبی تا شریعتی، امور مالیاتی بایستی با بنکداران متخلف برخورد کند.

 

به نوشته ایرنا، عزیزاله کناری روز پنجشنبه در نشست شورای نظارت و کنترل تنظیم بازار شهرستان بندرعباس اظهار داشت: البته سایر اداره‌های دولتی همچون اداره بهداشت، تعزیرات حکومتی و پلیس هم در این خصوص وظیفه دارند و نباید اجازه داده شود خودروهای حامل کالا منطقه یاد شده وارد شوند.

وی ادامه داد: لذا لازم است امور مالیاتی با حساسیت و دقت بیشتر بر این منطقه نظارت داشته و نسبت به اعمال قانون و تشکیل پرونده ‌و جذب مالیات‌های تنبیهی و بازدارنده اقدام کند.

وی اضافه کرد: برای تشویق شدن کسبه برای فعالیت در مجموعه های احداث شده در حاشیه شهر، اتاق اصناف برابر قانون نسبت به تسریع در صدور پروانه کسب فعالان در میدان میوه و تره بار و مجموعه بنکداران و بازار ماهی فروشان اقدام کند. 

فرماندار بندرعباس عنوان کرد: تخلفات شهرداری نسبت به ساماندهی دستفروشان سطح شهر اقدام و شهرداری نیز دوربرگردان مقابل میدان میوه جدید را اصلاح کند و دستگاه‌های متولی با دید مثبت پاسخ استعلام‌ها را داده و کمک کنند کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش صبح ساحل،  مجتمع جدید بنکداران شهرستان بندرعباس با ۱۹۳ غرفه در ابعاد ۲۰۰، ۴۰۰ و ۵۰۰ متر مربعی به صورت بهداشتی در منطقه راه آهن فعالیت خود را از اول مردادماه سال جاری آغاز کرده است و تاکنون افزون‌بر ۷۰ درصد واحدهای بنکداری این شهرستان به محل جدید منتقل شده‌اند و سایر واحدها نیز درحال جابه‌جایی به آنجا هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها