رادمهر،فرماندار جاسک:

جلوگیری از برگزاری ۹ مراسم عروسی در جاسک/ استفاده از ماسک اجباری است



«محمد رادمهر»، فرماندار شهرستان جاسک با بیان اینکه استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود، گفت: تا زمانی که این بیماری وجود دارد باید تمامی مردم این موضوع را بطور جد رعایت کنند.
به گزارش صبح ساحل، رئیس شورای سلامت شهرستان جاسک با تاکید بر اینکه مبنای کار همه دستگاه های اجرایی باید سلامت محور باشد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها به اجرای تصمیمات ستاد ملی کرونا ملزم هستند و استفاده از ماسک در ادارات و سایر معابر عمومی اجباری است.
وی یادآور شد: استفاده از ماسک شیوه موثر بازدارنده از کرونا است لذا این مهم در تمامی اماکن عمومی و دستگاه های اجرایی با حساسیت اعمال می شود و دستگاه های مربوطه نیز بر اجرای این مهم نظارت جدی دارند.
نماینده عالی دولت در راستای پیشگیری از ابتلاء مردم این شهرستان به ویروس منحوس کرونا گفت: تعداد نه عروسی در سطح شهرستان جاسک متوقف شد.
رادمهر ادامه داد: اولویت ما در شهرستان جاسک، حساسیت جدی در بحث قرنطینه و کنترل بیماران ناقل کرونا و الزام مردم به استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.
فرماندار شهرستان جاسک افزایش اطلاع رسانی عمومی در رابطه با پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا را مهمترین رسالت در بحث پیشگیری از این بیماری عنوان داشت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها