معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

مدیران برای شفاف‌سازی عملکردها باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با بیان اینکه رسانه‌ها نقش کلیدی در انعکاس عملکرد دولت دارند، گفت: مدیران باید در دسترس رسانه‌ها باشند.

به گزارش صبح ساحل، سعید ناجی روز پنج‌شنبه در بیست و پنجمین نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان به عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان اشاره و افزود: ارتباط بین این شورا و رسانه‌ها برای تنویز افکار عمومی و کاربردی باشد.
وی ادامه داد: مدیران باید در دسترس رسانه‌ها باشند و انتظار است برای شفاف‌سازی عملکردها پاسخگوی رسانه‌ها باشند و یک ارتباط دوسویه برقرار کنند.
 
معاون استاندار هرمزگان افزود: رسانه‌ها در شرایط سخت کنار مدیران استان‌ها بوده لذا انتظار می‌رود خدمات دولت را به نحو شایسته‌تر در اختیار رسانه‌ها قرار دهند تا مردم از عملکرد دولت آگاه شوند.
 
ناجی در بخش دیگری با اشاره به این جمله که رهبر انقلاب توهین به رییس جمهوری را حرام دانسته‌اند، عنوان کرد: درپی اهانت برخی از افراد به رییس جمهوری، رهبر معظم انقلاب اسلامی این اقدام را حرام دانسته است.
 
وی ابرازداشت: درحالی که رییس جمهوری و دولت در این سال‌ها خدمات فراوانی ارائه دادند برخی افراد به خود اجازه می‌دهند ادب و اخلاق را فراموش کنند و بدترین توهین به رییس جمهوری کنند.

و گفت: ما به وفاق حداکثری در جامعه نیاز داریم.

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها