«محمد صلاح» نسخه اختصاصی گوشی اوپو را دریافت کرد+تصاویر



برند چینی اوپو در اقدامی جالب نسخه اختصاصی Reno۴ Mo Salah Edition را معرفی کرد. این نسخه به افتخار محمد صلاح بازیکن سرشناس و مصری تبار تیم لیورپول طراحی شده است.
به گزارش صبح ساحل، شرکت اوپو دراسفندماه سال گذشته  اعلام کرد که "محمد صلاح"، بازیکن باشگاه لیورپول را به‌عنوان سفیر برند اوپو در خاورمیانه و آفریقا انتخاب کرده است. اوپو از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام رینو ۳ پرو با دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد. برخورداری از ویژگی‌هایی همچون پردازنده‌ی هلیو پی ۹۵ مدیاتک، ۸ گیگابایت رم، نمایشگر ۶/۴ اینچی با پنل سوپرامولد و ماژول دوربین چهارگانه باعث شده است تا گوشی اوپو رینو ۳ پرو حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد. اوپو می‌خواهد گوشی رینو ۳ پرو را روانه‌ی بازارهای خاورمیانه و آفریقا کند. برای همین منظور نیز اوپو با محمد صلاح، بازیکن باشگاه لیورپول، قرارداد بسته است تا سفیر برند اوپو در خاورمیانه و آفریقا باشد.

محمد صلاح سفیر اوپو در خاورمیانه و آفریقا

گوشی هوشمند رینو ۳ پرو قرار است در تاریخ ۲۸ اسفند سال گذشته به بازار خاورمیانه عرضه شد. در همین راستا، کمپین تبلیغاتی نیز با حضور محمد صلاح شکل می‌گیرد تا بازیکن باشگاه لیورپول، جدیدترن محصول اوپو را به کاربران معرفی کند. ایتن شو، مدیر برند اوپو در خاورمیانه، در مورد محمد صلاح می‌گوید که مهارت‌های فوتبالی فوق‌العاده‌ی محمد صلاح قابل مقایسه با توانمندی بالای عکاسی سری رینو ۳ است. اوپو برای تبلیغ محصولات جدید خود با باشگاه بارسلونا، مسابقات تنیس آزاد فرانسه، مسابقات تنیس ویمبلدون و ماراتن بوستون قرارداد بسته است. مسئولان شرکت معتقد هستند که چنین ارتباطاتی می‌تواند پلی میان برند اوپو و کاربران در سراسر دنیا باشد.

اکنون برند اوپو برای تشکر از او برای حمایت وفادارانه، نسخه سفارشی خود را در بازار خانگی خود راه اندازی کرده است.

«محمد صلاح»
این Reno۴ جدید و سفارشی دقیقاً همان Reno۴ معمولی است که در بازار جهانی موجود است یعنی این گوشی دارای نمایشگر OLED ۶.۴ اینچی، اسنپدراگون ۷۲۰G با قابلیت‌های ۴G و رنگ خاکستری تیره و قرمز است.

نسخه اختصاصی گوشی اوپو
ممکن است برخی بگویند رنگبندی این گوشی نوعی ادای احترام به پرچم سیاه و سفید و قرمز مصری است. این تلفن همچنین با یک موضوع اختصاصی برای ColorOS ۷.۲ همراه با تصویر زمینه Mo Salah، آیکون‌های قرمز با کمی طراحی مجدد عرضه می‌شود. حتی برنامه مخاطبین نیز دارای یک چهره Mo کوچک است.

«محمد صلاح»
نسخه Reno۴ Mo Salah در وب سایت Oppo Egypt با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و قیمت حدودی ۴۲۰ دلار در دسترس است.

منبع: زومیت_ انتخاب

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها