هرمزگان از فردا سرد می‌شود



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از صبح پنجشنبه در بیشتر سواحل استان، افزایش باد جنوب شرقی پیش بینی می‌شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد، توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم در تردد‌های دریایی در نظر بگیرند. از لحاظ دمایی نیز از فردا تا اوایل هفته آینده در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، مجتبی حمزه نژاد افزود: امروز هرمزگان وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی خواهد داشت و به تدریج در غالب نقاط استان افزایش ابر پیش بینی می‌شود.
وی گفت: امروز در محدوده سواحل استان شرایط تردد‌های دریایی مساعد است. از صبح پنجشنبه در غالب سواحل، افزایش باد جنوب شرقی پیش بینی می‌شود که سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد، توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم در تردد‌های دریایی در نظر بگیرند.
حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی از فردا تا اوایل هفته آینده در غالب نقاط استان کاهش نسبی دما در طول روز پیش بینی می‌شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: طی روز‌های جمعه و شنبه با تاثیر یک موج بارشی، در استان بارندگی و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود که طی ساعاتی در برخی نقاط استان از جمله مناطق شمالی با رگبار و رعد وبرق همراه خواهد بود.
حمزه نژاد افزود: صبح یکشنبه نیز برای مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین تنگه هرمز و نقاطی از دریای عمان وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها