اطلاعیه مهم برای فروشندگان سهام عدالت



شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از سهامداران عدالتی که خواستار لغو سفارش فروش سهام خود هستند، می‌توانند از طریق درگاه‌های شرکت‌های کارگزاری یا شعب بانک‌ها، اقدام کنند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از سنا؛ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سهامداران عدالتی که نسبت به ارائه سفارش فروش سهام عدالت خود در شبکه کارگزاری یا شعب بانک‌ها اقدام کرده، اما به دلیل نوسانات اخیر بازار سفارش فروش آنها اجرا نشده و مبلغی به حسابشان واریز نشده است، می‌توانند به درگاه الکترونیکی کارگزاران و بانک‌ها مراجعه و نسبت به لغو سفارش فروش خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده، بدیهی است در صورت عدم مراجعه نامبردگان به درگاه شرکت‌های کارگزاری و عدم لغو سفارش، سهام آنها بر اساس قیمت های روز بازار به تشخیص کارگزار و در چارچوب قوانین و مقررات به فروش رسیده و وجوه حاصل از آن به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

خاطرنشان می‌‌شود: بنا به درخواست تعداد زیادی از مشمولان سهام عدالت مبنی بر ایجاد لغو سفارش فروش، زیر ساخت‌های لازم در اختیار بانکها و شرکت‌های کارگزاری قرار گرفته است، به طوری که مشمولان می‌توانند درخواست لغو سفارش فروش خود را در سامانه‌های کارگزاران و بانک‌ها  ثبت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها