۲۲ دستگاه اجرائی هرمزگان به سرویس اینترانت مخابرات متصل شدند



مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت:امکان استفاده از امکانات فناوری سرویس اینترانت و بهره‌گیری از مزایای آن در انجام امور اداری برای ۲۲ دستگاه و نهاد اجرایی استان فراهم شد.

به گزارش صبح ساحل، امیر یگانه منطقه هرمزگان روز یکشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: سرویس اینترانت برای برقراری ارتباط سرویس دهندگان داخلی با بستر فیبرنوری است که بطور انحصاری بین سازمان‌های مربوطه و اجزای ان به صورت امن پیاده سازی می‌شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: ۱۳۰۴ اینترنت پرسرعت بر بستر فیبر نوری(FTTH) از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به مشترکان  در استان هرمزگان واگذار شد.

وی اضافه کرد: FTTH یا اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری (تانوما) به عنوان یک تکنولوژی قابل اعتماد و کارآمد و به روز، دارای مزایای بسیاری مانند پهنای باند بالا، هزینه کم و سرعت زیاد است که همزمان برای دانلود فیلم و نرم افزار، تلفن تصویری، مشاهده‌ی برنامه های زنده تلویزیونی، بانکداری الکترونیک، آموزشی و پزشکی از راه دور و ایجاد شهر هوشمند و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: مخابرات منطقه هرمزگان تنها دهنده سرویس اینترنت فیبر نوری با سرعت و کیفیت بالا بوده که علاوه بر برتری‌های فراوان نسبت به فناوری‌های کنونی، امنیت بیشتر و هزینه کمتری نیز دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها