تحرکات بورسی با روند مثبت آغاز به کار کرد



در مرحله پیش گشایش بورس امروز تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر از عرضه است و به نظر می‌رسد روند بازار سهام امروز نیز مثبت باشد.

به گزارش صبح ساحل، به نظر می‌رسد امروز بازار سهام امروز مانند سه روز قبل این هفته روندی مثبت داشته باشد، زیرا در مرحله پیش گشایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز بیشتر از عرضه است. نمادهای چون خساپا، شپنا، شتران، فملی و وبصادر تقاضای خوبی دارند و به نظر می‌رسد با شروع معاملات امروز بازار سهام روند صعودی داشته باشند.

جدول عرضه و تقاضا در پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۷ آبان/

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۷ آبان/

در گروه فرآورده‌های نفتی شاهد افزایش و جهش قیمت در نماد‌های مطرح این گروه از جمله شپنا، شتران و شبندر و شبریز هستیم. شپنا در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه است. شبندر در قیمت ۲۶۱۶ تومان صف خرید دارد. شبریز در آستانه سقف قیمت قرار گرفت. همچنین نمادهای پالایشی در بازار سهام تقاضای زیادی دارند. اعتمادی نسبی به بازار سهام بازگشته و تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافته است، اما برخی از کارشناسان معتقدند به دلیل بی‌اعتمادی مردم نسبت به بازارهای موازی و خصوصا دلار، سرمایه شناور به سمت بازار سهام سوق پیدا کرده است.

نقشه بازار در 27 آبان ماه

نقشه بازار در 27 آبان ماه

در این میان "عبدالناصر همتی"، رئیس کل بانک مرکزی یادداشتی در خصوص بورس نوشت: به منظور تقویت بازار سرمایه و نیز ارتقای نقش بانک‌ها در اطمینان بخشی به فعالیت سرمایه‌گذاران در آن بازار، موارد زیر را به عنوان نظر بانک مرکزی در جلسه عصر دیروز شورای عالی بورس اعلام و تاکید کردم:

 

منبع: تجارت نیوز_ باشگاه خبرنگاران
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها