مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام (ره) هرمزگان:

توزیع 30 هزار بسته بهداشتی در رزمایش سلامت احسان


نویسنده: معصومه نعمتی

منوچهر دانشمند گفت: 30 هزار بسته بهداشتی در مرحله چهارم اجرای رزمایش سلامت احسان، در جهت جلوگیری از شیوع کرونا، بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود .

به گزارش صبح ساحل، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد فرمان اجرایی امام (ره) هرمزگان در جریان آغاز اجرای رزمایش سلامت احسان که با حضور نماینده ولی انجام شد، افزود: مرحله چهارم توزیع  بسته‌های بهداشتی با همکاری بنیاد احسان پس از شناسایی خانوارهای نیازمند استان عملیاتی شد

وی اضافه کرد: این بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست است.

دانشمند ادامه داد: در این رزمایش، 30 هزار  بسته مواد ضدعفونی‌کننده توزیع می‌شود که ارزش ریالی هر بسته معادل 300 هزار ریال است و در مجموع ارزش آن‌ها به 9 میلیارد ریال می‌رسد. این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی که در مناطق کمتر توسعه یافته فعالیت میکنند و به مناطق مسلط هستند توزیع میشود.

دانشمند تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در استان و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان  همکاری خوبی با ستاد فرمان اجرایی امام در این راستا داشته‌اند.

وی همچنین گفت: فردا بعد از ظهر در مسجد قدس واقع در بندرعباس نیز توزیع بسته های مواد غذایی را داریم که با حضور رئیس کل دادگستری انجام میشود. در این رزمایش نیز بسته ها بین 470 خانوار نیازمند توزیع میشود که ارزش ریالی هر بسته 6 میلیون ریال است.

 دانشمند افزود: روز گذشته نیز8 مدرسه را در استان افتتاح کردیم. در بشاگرد یک مدرسه 6 کلاسه را افتتاح کردیم. بقیه مدارس را نیز در قشم، بندرعباس، پارسیان، بندرخمیر و بندرلنگه افتتاح کردیم. مدارس از یک کلاسه هستند تا 9 کلاسه که متولی ساخت آنها بنیاد برکت است.  این مدارس با اعتبار 150 میلیارد ریالی ساخته شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درمورد تبلت‌های توزیع شده بین دانش آموزان نیازمند گفت: توزیع  تبلت ها مربوط یکی از شرکت های بنیادین وابسته به ستاد اجرایی به نام « هست اینجا» است.

منوچهر دانشمند با اشاره به اینکه امروز21 بسته کامل جهیزیه نیز توزیع می‌شود گفت: این  جهیزیه‌ها در بین افراد نیازمند شناسایی شده توزیع می‌شود.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها