۳۵۰برنامه به مناسبت هفته بسیج در میناب اجرا می شود



فرمانده سپاه ناحیه میناب گفت: ۳۵۰ برنامه مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بارعایت مسایل بهداشتی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ طالب احمدی نیا روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج افزود: برنامه‌های بسیج از روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه  با شعار (بسیج، معنویت و سلامت) آغاز و تا روز پنجشبه ششم آذرماه با شعار (بسیج، خدمت مومنانه و ایثارگری) ادامه دارد.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج برپایی نمایشگاه دستاوردها وفعالیت‌های قرارگاه‌های تحول محلات است که در بندرعباس برگزار می‌شود و قرارگاه تحول برتر روستای دهو به عنوان نماینده سپاه میناب شرکت می کنند. 

وی اظهارداشت: آذین بندی سطح شهر و محلات ، تجلیل از پیشکسوتان بسیج ، و برگزاری شبی با شهدا ،میزخدمت، نشست بصیرتی و سبک زندگی با حضور کارشناسان در فضای مجازی انجام می شود.

احمدی نیا ادامه داد: هرساله به مناسبت پنجم آذرماه نیز نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان برگزار می شد که امسال به خاطر وضعیت کرونایی امکان تجمع نیست و دراین روز رهبر معظم انقلاب به صورت مستقیم از سیمای مرکز خلیج فارس با بسیجیان صحبت می کنند.

وی ،افتتاح ۱۱۳ پروژه های محرومیت زدایی با هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه راه سازی، آبرسانی، مسکن مددجویان و اقشار نیازمندان، تهیه و اهدای بسته معیشتی به نیازمنان، تولید محتوای کمک آموزشی و توزیع مواد غذایی و احیای بخش سندرک از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

شهرستان میناب با ۳۰۰هزار جعمیت در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها