برای متخلفین تخریب خانه در بندرعباس تشکیل پرونده می شود



دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس گفت: پرونده قضایی برای متخلفین تشکیل و چگونگی رویداد در دست بررسی است.

 

به گزارش صبح ساحل، قهرمانی افزود: به سازمان‌های حمایتی هم دستور قضایی داده شده است که به این خانواده کمک فوری شود.

گفتنی است که ، ویدئویی در شبکه های اجتماعی در حال بازنشر شدن است که در آن ماموران شهرداری بندرعباس مشغول تخریب آلونک یک زن سرپرست خانوار هستند.

بدنبال انتشار این فیلم خبری مبنی بر مرگ این بانوی ۳۵ ساله درفضای مجازی منتشر شدهاست و به توشته ایسنا،  فاطمه نوروزیان در این مورد گفت: این خانم اکنون با ۱۷ درصد سوختگی از ناحیه دست و قفسه سینه، در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

این خانم با تخریب اتاقی از منزلش توسط شهرداری بندرعباس دیروز خودسوزی کرده بود.

آقای بدرقه مدیر حقوقی شهرداری بندرعباس گفت: منزل این خانم در زمین‌های تصرفی ملی ساخته شده بود و ساخت و ساز آن غیر قانونی بود.

اسماعیل موحدی نژاد معاون خدمات شهری، شهرداری بندرعباس گفت: با حضور گروهی از طرف شهرداری بندرعباس به علت مشکلات پیش آمده از این خانم دلجویی شد.

ساخت و ساز خانه غیرقانونی بود
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در این خصوص گفت: منزل این خانم در زمین‌های تصرفی ملی ساخته شده بود و ساخت و ساز آن غیر قانونی بود.
اسماعیل موحدی نژاد اظهار کرد: با حضور گروهی از طرف شهرداری بندرعباس به علت مشکلات پیش آمده از  این خانم دلجویی شد.

وی اضافه کرد:  پیش از این ، چندین مرتبه به این خانواده تذکر داده شده بود که محل را ترک کنند زیرا در منطقه غیرمجاز و نا امن که بستر رودخانه بود اقدام به ساخت این اتاقک کرده بودند. طبق دستور شهردار، تکلیف شده  که علاوه برپرداخت تمام هزینه های درمان با هماهنگی وزارت مسکن و شهرسازی زمینی به این خانواده اهدا شود.

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
علی
۲۹ آبان ۱۳۹۹
خدا پدر اون شخصی که این فیلم رو تهیه کرد بیامرزه . اگر این فیلم نبود صدای این بچه به گوش ملت ایران نمیرسید و حقشون توسط شهرداری و مسئولین بی مسئولیت پامال و ضایع میشد
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها