مدیرکل تعاون،کار و رفاه هرمزگان:

بـــسیج یـــعــنی نیــــروی کــارآمـــدکــشــور بــرای هــمــه مـــیـدان هــا



هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش صبح ساحل، در متن پیام آمده است:
بنام خداوند بخشنده مهربان
بـــسیج یـــعــنی نیــــروی کــارآمـــدکــشــور بــرای هــمــه مـــیـدان هــا
 (مقام معظم رهبری امام خامنه ای)
هفته مبارک بسیج مترادف با نام جوان مردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می کنند. بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی و در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت بیش از  40 سال از حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی ، ثمرات حماسه آفرینی ها ، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.
بی شک ملـــت شـــریف ایـــران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچگاه نقش این نیروی و پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی ( شهدای کارگر ) و ایثارگران بسیجی ، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غــــیور و مــخلص کــارگـر اعــم از کارگران محترم ، کارمندان بزرگوار تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت می نمایم.
   مـــن الله تــوفـــیــق
   هـــادی ابـــراهــیمـی
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها