واکنش یک مقام مسئول در استانداری هرمزگان به تخریب خانه زن سرپرست خانوار؛

شهردار بندرعباس نسبت به حادثه تخریب منزل مسکونی شفاف سازی کند



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهردار بندرعباس باید نسبت به تخریب منزل مسکونی سرپرست خانوار در محله کوی ۲۲بهمن از طریق رسانه ها شفاف سازی کند

به نقل از ایرنا، سعید ناجی جمعه شب در بیست و هفتمین نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان افزود: نحوه برخورد و تخریب منزل این زن از سوی ماموران خوب نبوده و برخی مشکلات بوجود آورد ولی بهتر است شهرداری دراین گونه موارد بیشتر دقت کند که احساسات مردم جریحه دار نشود و از سوی دیگر هم نباید زمینه برای اجرا نشدن برخورد با تخلف فراهم شود.

وی ادامه داد: آستانه تحمل مردم در برابر مشکلات کم شده و اینگونه حوادث می تواند احساسات مردم را جریحه دار کند لذا شهرداری می تواند گزارشی از برخوردهایی که تاکنون با تخلف ها و ساخت و سازهای غیر مجاز به مردم اعلام کند.

وی تصریح کرد: اجازه بدهیم موضوع از سوی نهادهای خاص و متولی کار دنبال شود و هر اداره و شخصی در جای اداره دیگری قول و وعده ندهد و کمتر به این موضوع دامن زده شود زیرا قضیه آنقدر نباید بزرگ کرد.

دراین نشست اعضای شورای اطلاع رسانی هریک پیشنهادهایی در خصوص مدیریت اخبار حوادث بویژه در قضیه حادثه تخریب منزل مسکونی زن سرپرست خانوار محله ۲۲بهمن ارایه کردند ومقرر شد شهردار بندرعباس در اسرع وقت بطور دقیق موضوع را بارسانه ها در میان بگذارد.

لینک های مرتبط:
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها