لیگ برتر فوتبال باشگاه های جاسک 

طوفان بونجی با تفاضل گل بهتر صدرنشین شد



هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های جاسک با نیمه تمام ماندن بازی تیم های وحدت جاشک و ایثارگران به پایان رسید.
در پایان بازی های این هفته تیم ملوان بحل موفق شد با دو گل جلیل تنوتاسی آقای گل این رقابت ها تا هفته فوق دو بر یک اروند را شکست دهد و تنها گل اروند را محمود رسولی به ثمر رساند. یاسر معتضدی‌، عیسی یلانبر‌، نوید باستان و افشین شهیدی کار قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.
در دیگر بازی های این هفته امید شهرداری و شهدای هفتم آذر با تمام زیبایی های که داشت به تساوی سه سه رضایت دادند‌. غفور کناری زاده دو بار و معین رستمی یک بار برای امید شهرداری و حسین فقیه دو بار و بابک نادری فر هم یک بار برای تیم شهدای هفتم آذر گلزنی کردند.
افشین احمدی‌، مهرداد بابیزان‌، حسین جزایر و رحمان قربانی داوران این بازی بودند و همچنین این بازی چندین بلزیکن اخطار و اخراجی هم داشت.
اتحاد روستایی پس از برد هفته گذشته این هفته سه بر صفر مقاومت را برد. جلیل آبرونی‌ دو بار و حسن شاهی نژاد به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد ‌. این بازی را   رامین باسی‌، حسن بازرگان‌، نوید باستان و عدنان کریمی خواه قضاوت کردند. 
در دیگر بازی تیم ملوان مکران با ۱۰ گل مغلوب طوفان بونجی شد. 
برای تیم بونجی جواد جغین پور‌ و مهدی سالاری هر کدام چهار گل به ثمر رساندند و علیرضا رامشگر هم دو گل زد‌. اسماعیل ترمویی‌، حسن باعثی‌، مهرداد بابیزان و افشین شهیدی کار قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
دیدار تیم های وحدت جاشک و ایثارگران که تا دقیقه ۲۳ با تک گل یاسر لشکری زاده بازیکن جاشک کهنه ، دنبال می شد‌،  به دلیل اعتراض کادر فنی تیم ایثارگران به نحوه قضاوت و حمله به داور نیمه تمام ماند.
ایوب فرامرزی‌، حسن بازرگان‌، جلال علایی  مطلق و یوسف مرادی داوران این بازی بودند. تیم اتحاد نوین دو بر یک به تیم ذوالفقار باخت.
تک گل تیم اتحاد را خلیل ریسی از روی نقطه پنالتی و دو گل تیم ذوالفقار را عامر خلف زاده و سلیم ارجمند به ثمر رساندند‌.  عدنان کریمی خواه کار قضاوت این مسابقه بر عهده داشت‌ . عیسی گزدانی و محمد متین مرادی هم کمک های او بودند.
در پایان هفته دوم تیم طوفان بونجی با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد. تیم اتحاد روستایی با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسب به تیم طوفان بونجی در مکان دوم قرار گرفت. تیم ملوان بحل با شش امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم های او و دوم در مکان سوم ایستاد. 
تیم های اتحاد نوین، مقاومت ، ذوالفقار ، شهدای هفتم آذر، وحدت جاشک، امید شهرداری،  اروند، ایثارگران،دریا دلان  و ملوان مکران در مکان های چهارم تا سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.


منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها