برگزاری هفتمین جشنواره «وقف، چشمه همیشه جاری» در هرمزگان



معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از رونمایی از پوستر فراخوان بخش ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی - هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» در هرمزگان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  حجت‌الاسلام مصطفی آزادی اظهار کرد: سازمان اوقاف هرساله در راستای تبلیغ و ترویج و نهادینه کردن سنت حسنه وقف، جشنواره ملی فرهنگی - هنری «وقف، چشمه همیشه جاری» را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: در گذشته جشنواره ملی «وقف، چشمه همیشه جاری» به‌صورت متمرکز در سازمان اوقاف برگزار می‌شد اما امسال بخش‌های مختلف این جشنواره در چند استان اجرایی می‌شود که در همین راستا، دبیرخانه‌های تخصصی بخش چندرسانه‌ای، فضای مجازی، خبر و رسانه، آثار پژوهشی، عکس، هنرهای تجسمی، خوشنویسی و آثار ادبی در استان‌های مختلف تشکیل شده است.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان ادامه داد: استان‌های داری ظرفیت با توجه به عملکرد گذشته‌شان برای برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره انتخاب شده‌اند و استان هرمزگان نیز برگزاری بخش ادبی آن را عهده‌دار است، از این رو دبیرخانه تخصصی آثار ادبی جشنواره در امامزاده سیدمظفر بندرعباس راه‌اندازی شده و جلسات متعددی را برای پیشبرد آن برگزار کرده است.

آزادی بیان کرد:  علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین‌ماه سال 1400 در رشته‌های شعر نو و کلاسیک، داستان کوتاه، قطعه ادبی و دل نوشته به آدرس دبیرخانه بخش ادبی جشنواره واقع در امامزاده سیدمظفر بندرعباس ارسال کنند. همچنین فردا، 4 آذرماه از پوستر فراخوان این جشنواره در هرمزگان رونمایی می‌شود و اطلاعات بیشتر آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها