مدیرکل زندان‌های استان:

موردی از ابتلا به کرونا در بین زندانیان هرمزگان مشاهده نشده است



مدیرکل زندان های هرمزگان گفت: با اقدام‌های انجام شده در زندان‌های استان، تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در بین زندانیان مشاهده نشده است.

به گزارش صبح ساحل، مصطفی کیشانی شامگاه دوشنبه به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید میدانی از زندان بندرعباس درخصوص وضعیت بهداشت و درمان زندانیان افزود: ضدعفونی کردن تمامی اماکن و خوابگاه ها، ارائه آموزش‌های پیشگیرانه، نصب پوسترهای آموزشی، محدودسازی برنامه‌های گروهی، توزیع ماسک و محلول های ضدعفونی از اقدام‌های پیشگیری از ویروس کرونا در زندان‌های استان است. 
وی بیان داشت: حفظ و ارتقای سلامت زندانیان از اولویت‌ برنامه‌های زندانبانی است و در این راستا تدابیر ویژه‌ای نیز در زندان‌های استان هرمزگان اندیشیده شده است.
مدیرکل زندان‌های هرمزگان با قدردانی از حمایت‌های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت زندانیان اظهارداشت: زندانیان افرادی جدا از جامعه نیستند، چرا که این افراد بعد از آزادی دوباره وارد اجتماع می‌شوند و باید خدمات بهداشتی مناسبی به این افراد ارائه شود.

  

نبود ویروس کرونا در بین زندانیان نشان از مدیریت خوب است

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: اینکه هیچ یک از کارکنان و زندانیان در زندان‌های این استان به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند، نشان از مدیریت بسیار خوب مجموعه زندان در تامین سلامت این قشر است.

دکتر حسین فرشیدی افزود: از نکات مهم وقابل توجه در جهت پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹، غربالگری و جداسازی موارد مشکوک است که از انتقال آنان به بندها تا پایان دوران قرنطینگی جلوگیری می‌شود. 
وی بیان داشت: تشکیلات بهداشتی استان هرمزگان نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت در زندان‌ها دارد و در این بازدید میدانی، مشکلات حوزه بهداشت و درمان در زندان‌ها بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن این کمبودها برطرف خواهدشد.
وی در پایان از مدیران و همه کسانی که در وضعیت اپیدمی ویروس کرونا مدیریت بسیار خوبی در بحث پیشگیری از بیماری در زندان داشتند، قدردانی کرد. 
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه جمعی از مدیران معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت بندرعباس و  مدیرکل زندان‌های استان با حضور در زندان مرکزی بندرعباس وضعیت بهداشت و درمان این مرکز را مورد ارزیابی میدانی قرار دادند.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها