قیمت نان تعدیل می شود



مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: دولت به عنوان تأمین کننده گندم که مواد اولیه نان است هیچ تغییری در قیمت گندم و آرد نداده است.

  

به نوشته ایلنا، یزدان سیف با بیان این مطلب، افزود: گندم با قیمت ثابت و قبلی به کارخانه‌های آرد و نانواخانه‌ها عرضه می‌شود و در مورد آرد مورد نیاز نانوایان نیز هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های حمل و نقل آرد و دستمزد کارگران و سایر نهاده‌ها و آیتم‌های مؤثر در تولید، به استانداران سراسر کشور اختیار داده شده است تا نسبت به بررسی و آنالیز قیمت تمام شده هر کدام از نان‌ها با هماهنگی سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران بیان کرد: استانداران در صورت نیاز به تعدیل نرخ با توجه به شرایط متفاوت شهرستان‌ها، اقدام لازم را به عمل می‌آورند.

سیف در پایان تأکید کرد: نانواخانه به عنوان یک واحد فعال اقتصادی، تداوم فعالیت‌اش نیازمند پوشش هزینه‌های تولید است.

به گزارش صبح ساحل، این در حالی است که رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران پیشتر در این خصوص اعلام کرده بود که قیمت نان باید ۷۵ درصد گران شود تا بتوانیم ادامه دهیم. نان سنگک باید ۳ هزار تومان شود. همه چیز گران شده به جز نان!

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها