رونمای از ۶ عنوان کتاب در سیریک



به مناسبت هفته بسیج از ۶ عنوان کتاب نویسندگان سیریکی رونمایی شد

 

به گزارش صبح ساحل، به مناسبت هفته بسیج عصر پنجشنبه آئین رونمایی از شش عنوان کتاب از آثار مولفان بومی شهرستان سیریک با حضور حجت الاسلام سالاری امام جمعه شهرستان، جمالدینی فرماندار، سرهنگ فاطمی فرمانده سپاه، ظاهری ادیب مدیریت آموزش و پرورش، طاهری مسئول کتابخانه های عمومی و با حضورتعدادمحدودی از نویسندگان بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری میشی سیریک برگزار شد.

در این آیین که با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محل مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های این نویسنده و با اشاره به رونمایی از ۶ کتاب از آثار مولفین بومی، اظهار کرد: کتاب گنجینه ارزشمندی است که باعث تفکر و خردورزی می شود و در حالیکه خرد منشاء و پایه و اساس زندگی است.

مصطفی کریمی زاده تصریح کرد: کتاب خوانی فرصتی است که ما را در مقابل آسیب های فضای مجازی و بارش اطلاعات نامتوازن که به شکل های متفاوتی صورت می گیرد مصون می دارد.

کریمی زاده افزود: با توجه به اینکه این شهرستان یک جهش خوب فرهنگی وهنری علی الخصوص درحوزه نویسندگی داشته، لازم وضرورت دارد در رفع موانع فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و همچنین حمایت از اصحاب فرهنگ وهنر وزیر ساخت های فرهنگی وهنری برداشته شود.

وی با بیان اینکه، اساس و شالوده اصلی و شکل دهنده فرهنگ یک جامعه توجه ویژه به کتاب و افزایش سرانه مطالعه می باشد، گفت: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با عملکرد خوب و مثبت در این حوزه و دیگر مقوله های فرهنگی کمک شایانی به ارتقاء فرهنگ خانواده ها نموده است و جا دارد از تلاش ها و عملکرد خوب کتابداران قدر دانی کنیم.

وی افزود: ضمن اینکه مجتمع فرهنگی و هنری مکران میشی با مساعدت مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایجاد شده است ولی کافی نیست و ضرورت دارد به زیر ساخت های فرهنگی وهنری این شهرستان نگاه ویژه ای گرددتا شاهد رشد بیش ازپیش در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان باشیم.

در این مراسم از کتاب های «سبک زندگی فاطمی» به نویسندگی احمد خلیلی، «مدیریت آمار سازی استخرهای پرورش میگو» و «صید صیادی در شهرستان سیریک» به نویسندگی محمد زرهی، «عشق مادر و مهر پدر» به نویسندگی خالد کمالی، «فقط به خاطرنان» به نویسندگی محمد شکری و ترجمه محمود لشکری زاده «انواع مشکلات رفتاری در کودکان و نوجوانان» به نویسندگی موسی خدادادی رونمایی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها