استاندار هرمزگان:

طرح شهید قاسم سلیمانی برای کنترل کرونا در هرمزگان اجرایی می‌شود



استاندار هرمزگان از آغاز اجرای طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از مهر، «فریدون همتی» پنجشنبه شب در آیین رونمایی از طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» که با هدف مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ یا بیماری کرونا، به شیوه محله و خانواده محور در استان هرمزگان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در قالب این طرح نظارت گسترده‌ای بر محلاتی که افراد مبتلا به بیماری کرونا در آنها وجود دارد انجام و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا، بسیار دقیق و جدی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: همراهی و مشارکت مردم در اجرای این طرح موجب خواهد شد شیوع بیماری کرونا در جامعه کاهش یابد.

استاندار هرمزگان افزود: ارزیابی ها نشان می دهد بخش زیادی از انتشار بیماری کرونا در اثر رفت و آمد افراد مبتلا صورت می گیرد و جلوگیری از این رفت و آمدها موجب عدم انتقال ویروس خواهد شد.

همتی تصریح کرد: در طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گروه های نظارتی با مشارکت بسیج، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و با مسئولیت فرمانداران در شهرستان‌ها تشکیل و قرنطینه مبتلایان به بیماری کرونا در خانه و بیمارستان را به صورت دقیق انجام خواهند داد.

وی گفت: اجرای این طرح و اعمال سایر محدودیت‌ها، با هدف حفظ سلامتی مردم انجام می‌شود و موجب مقابله موثر و نتیجه بخش با ویروس کرونا خواهد شد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاری مردم نقش بسیار مهمی در اجرای این طرح‌ها دارد تا به سمت تحقق شعار «هرمزگان بدون کرونا» گام برداریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها