واکنش برخی نمایندگان استان هرمزگان به ترور«محسن فخری‌زاده»



ترور شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشورمان و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، موج گسترده‌ای از واکنش مردم، چهره‌های سیاسی و اجتماعی و مسئولان را بدنبال داشته است.

   

به گزارش صبح ساحل، بدنبال ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و نظامی کشورمان، چهره‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هرمزگان در واکنش به این اقدام مذبوحانه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، پیام‌ها، گفت‌وگوها و اظهارنظرهای مختلفی داشته‌اند.

برگزیده کوتاهی از آنها در ادامه می‌آید:

فریدون همتی استاندار هرمزگان:

بسم رب الشهداء والصدیقین شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید بزرگوار، تسلیت عرض می نمایم. شهید فخری زاده در طول عمر با برکت خویش، در راه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران کوشش و مجاهدت فراوانی داشت و خدمات ارزنده این محقق پرتلاش و مدیر خدوم و انقلابی برای همیشه ماندگار خواهد بود. اقدام تروریستی استکبار جهانی و صهیونیست‌های جنایتکار در به شهادت رساندن این مرد بزرگ نمی تواند خللی در عزم و اراده استوار ملت ایران در راه دستیابی به پیشرفت های علمی، وارد کند و جمهوری اسلامی ایران ضمن برخورد قاطعانه و انتقام سخت از عوامل این اقدام تروریستی، با قدرت به راه تعالی خود ادامه می‌دهد. 

منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت:

 ریشه این دست از اقدامات تروریستی، جریان استکبار و بخصوص از ناحیه صهیونیست‌ها است.

عناد با پیشرفت عمومی ملت ایران در عرصه‌های مهم و راهبردی، دلیل اصلی طراحی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان است و امروز نیز خون پاک و مطهر شهید دیگری، گواهی بر اصالت این راه و حقانیت ملت ایران است.

برخی مرتجعان منطقه‌ای نیز به احتمال زیاد در این جنایت امروز بر علیه یک نخبه تمام عیار و دانشمند هسته‌ای کشورمان دست دارند و آنچه امروز رخ داد بر علیه کلیت ملت ایران بود. این ترور عزم توسعه  هسته‌ای ایران را دوچندان خواهد کرد و عاملان و مسببان این جنایت نیز در هر سطحی منتظر انتقام الهی باشند.

محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت:

بسم الله الرحمن الرحیم وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

بار دیگر یکی از دانشمندان بسیار بزرگ صنعت هسته ایی کشور جناب آقای دکتر محسن فخری زاده به یاران شهید خود پیوست، خبر شهادت این چنین دانشمندی بزرگ توسط دشمنان کور دل ایران اسلامی همه ی ما را در غم از دست دادن این عزیز خدمتگذار نظام فرو برد. اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای، وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید؛ برای این شهید بزرگوار اجری عظیم در درگاه الهی و همنشینی با اولیاء و اوصیاء و همنشینی با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواستارم.

توییت احمد جباری نماینده غرب هرمزگان:

 

 

  منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها