تشویق٤٥ واحد صنفی بندرعباس به دلیل رعایت محدودیت های کرونا/ رنگ‌بندی کرونایی هرمزگان تغییر نکرد



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با توجه به بررسی و ارزیابی معیارهای مشخص شده از سوی وزارت بهداشت و درمان، رنگ‌بندی شهرستان‌های هرمزگان تغییر رنگ نداشته‌است.

به گزارش صبح ساحل، «فاطمه نوروزیان»، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با توجه به بررسی و ارزیابی معیارهای مشخص شده از سوی وزارت بهداشت و درمان رنگ بندی شهرستان های هرمزگان در هفته جاری مطابق با هفته ماقبلش بوده و هیچ شهرستانی تغییر رنگ نداشته است.

نوروزیان عنوان کرد: اگر در این مدت تغییر رنگی در شهرستانی رخ دهد و وارد رنگ بالاتری شود آن زمان اعمال محدودیت‌های آن شهرستان نسبت به رنگ بالاتر تغییر پیدا می کند که مراتب نیز به صورت روزانه در صورت تغییرات اعلام خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان همچنین در خصوص رعایت فاصله گذاری ها در شناورهای مسافری استان هرمزگان، بیان کرد: طبق گزارش های ارسالی پس از اعلام نرخ نامه جدید شناورها رعایت فصاله گذاری اجتماعی در شناورها نیز انجام می شود و خوشبختانه وضعیت نسبت به گذشته بهبود یافته است.

لازم به ذکر است؛ «حسین باباخانی»، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس باتوجه به محدودیت‌‌هاي جديد کرونايي و تعطيلي برخي گروه هاي شغلي، گفت: گشت های مشترک نظارت بر اجرای محدودیت های گروه‌های شغلی ٢ ،٣ و ٤ و عدم فعالیت واحدهای صنفی با محوریت به طور مستمر انجام و با متخلفین برخورد می شود.  معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اضافه کرد: تعداد ٤٥٧ بازرسی  توسط گشت های مشترک ، بازرسین بهداشت و همچنین بازرسین ویژه و افتخاری فرمانداری و گروه‌های جهادی در این مدت صورت گرفته است. وی افزود: طی این بازدیدها تعداد ١٢١ مورد تذکر شفاهی، تعداد ٣٧ واحد صنفی پلمب و تعداد ٤٥ واحد صنفی به لحاظ رعایت مقررات مربوطه مورد تشویق قرار گرفتند.

تغییر روند حضور کارکنان؛ آیا تعطیلی برای همه است؟

آخرین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های هرمزگان

منتشر شده: 1
ناشناس
۹ آذر ۱۳۹۹
والا هیچ جا تعطیل نیست ! ما واحد صنفی هستیم و خیلی ام خلوتیم اما تعطیل نیستیم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها