بیش از 3 هزار تن سیمان تاریخ مصرف گذشته در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 3 هزار و 699 تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ده میلیارد ریال در استان خبرداد.
به گزارش صبح ساحل، سردار"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت:  در راستای برخورد با اخلال گران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضائی در قالب اکیپ گشت مشترک  ودر معیت کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در گمرک شهید رجایی بازدیدکردند.
 این مقام انتظامی تصریح کرد:  با بررسی های انجام شده مشخص شد مقدار 3هزار و 699 تن سیمان پرتلند در خرداد ماه سال جاری به کشور قطر صادر و با توجه به انقضاء تاریخ آنها(سال 2018) ، سیمان ها به کشور عودت می گردد و مسئولین کارخانه با سوء نیت و در جهت کسب منفعت اقدام به فروش غیره قانونی سیمان ها به شرکت های بتن سازی شهرستان کرده اند. 
سردار جعفری با اشاره به اینکه نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات پرونده تکمیلا به همراه متهم جهت کسب تکلیف قضائی به تعزیرات حکومتی ارسال شد، خاطرنشان کرد:  ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 10 میلیارد ریال می باشد
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها