مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر:

احراز هویت و ارائه تست سلامت برای سفر به جزایر هرمزگان ضروری است



مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر گفت: تاییده تست سلامت  را لازمه صدور بلیط شناور و سفر بومیان را منوط به احراز هویت، همچنین لازمه سفر غیربومیان به جزایر استان را احراز شرایط سفر عنوان کرد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های جدید و اعمال محدودیت های رفت و آمدی در بنادر مرکز استان افزود: ارائه خدمات در مسیرهای سه گانه بندرشهید حقانی – قشم – هرمزهمه روزه از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸  ادامه دارد.

وی بیان کرد: ارائه خدمات در ساعات یاد شده از بندر شهید حقانی به جزیره قشم و بالعکس بشکل مستمر وبرای جزیره هرمز سه سفر برای رفت در ساعات (۷، ۱۳ و۱۷ ) و برگشت از هرمز ساعت ۸ صبح و۱۴/۳۰ بعدازظهر انجام می پذیرد.

مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر با تاکید به اینکه سفر بومیان منطقه منوط به انجام مراحل احراز هویت است، خاطرنشان کرد: لازمه سفر افراد غیربومی به جزایر استان احراز شرایط سفر( ارائه ماموریت اداری – انجام امور قوزارت بهداشتضایی – اموردانشگاهی و...) تعیین شده و از سفر افراد فاقد شرایط وگردشگران  ممانعت به عمل می آید.

محمد حسینی تختی با اشاره به برقراری ارتباط مستقیم سامانه تهیه بلیط بندر شهید حقانی با سامانه وزارت بهداشت که چندی پیش برقرارشده است، اظهار کرد: پس از انجام مراحل احراز هویت چه برای افراد بومی وچه غیر بومی اسامی در سامانه تهیه بلیط بندر بارگزاری و پس از دریافت پاسخ تست سلامت افراد از سوی سامانه وزارت بهداشت نسبت به صدور بلیط شناور اقدام می شود.

وی در پایان گفت: کلیه الزامات بهداشتی و مراقبتی ابلاغی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، گند زدایی بنادر و شناورها و غیره انجام و در طول مسیر دریایی به منظور تهویه هوا درب شناورها با رعایت الزامات ایمنی چندین بار باز و بسته می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها