رئیس سازمان صمت هرمزگان:

889 تن شکر درحال جذب و توزیع است



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: باهماهنگی های انجام شده توسط ستاد تنظیم بازار استان در خصوص نوسانات برخی اقلام اساسی در سطح کشور و به طبع آن در استان که تحت تاثیر بود اقداماتی از جمله توزیع ۸۸۹ تن شکر به غیر از بخش خصوصی در حال جذب و توزیع است.

به گزارش صبح ساحل، خلیل قاسمی صبح امروز(12 آذرماه) در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، افزود: در این راستا ۷۵۰ تن برنج هندی، ۶۰۰ تن روغن و ۵۲۰ تن حواله مرغ منجمد به استان تخصیص یافته است که تاکنون ۵۰۶ تن برنج هندی و ۲۲۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد.

وی به جذب سهمیه روغن اشاره کردو گفت: با تلاش و همکاری دستگاه قضائی کشتی های حامل روغن خام که از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بودند با همکاری دادستان استان رفع و تخلیه روغن در بندر شهید رجایی انجام و به کارخانجات استان جهت فرآوری و توزیع در شهرستان هایی که کمبود داشتند ارسال شد.

وی با اشاره به تعریف شبکه های توزیع روغن نباتی بیان کرد: در برخی استانها یک شبکه توزیع و آن هم از طریق فروشگا های بزرگ برای توزیع روغن نباتی تعیین شده بود که عملا یک شبکه پاسخگوی نیاز مردم در جامعه نبود که بر این اساس در استان هرمزگان سه شبکه توزیع از طریق فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، فروشگاه های منصف و سایر واحد های صنفی پیش بینی شد که با همکاری نیرو های بسیجی در طرح همیاران بازرس در استان کار توزیع انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان به وضعیت گوشت قرمز در استان پرداخت و گفت: پیشنهاد شد به منظور ساماندهی بازار تامین گوشت قرمز و همچنین نظارت و کنترل قیمت آن،با مسئولیت جهاد کشاورزی تا سطح عمده فروشی از طریق کشتارگاه های استان صورت پذیرد.

وی افزود: با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان از مورخ شنبه ۱۵ آذر ماه سالجاری واردات گوشت قرمز از استان های همجوار به استان صرفا با مجوز جهاد کشاورزی امکان پذیر خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها