شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی بندرلنگه 

شطرنجباز اصفهانی قهرمان شد 



مجید کبیری قهرمان بیست و یکمین دوره از مسابقات شطرنج آنلاین آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.
به گزارش صبح ساحل، این دوره از مسابقات به صورت آنلاین با شرکت ۸۰ شطرنجباز برگزار شد و در پایان مجید کبیری از اصفهان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی ۳۴ عنوان نخست را کسب کرد. ‌سمیرا صدیقی از کردستان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد.   مبین وفادار از اردبیل  با ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی سوم شد. ابوالفضل درگاهی از اهواز با ۶/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۲۹ چهارم و عرفان میرزایی از فیروزآباد با ۶/۵  امتیاز و پوئن شکنی ۲۸/۲۵ پنجم شد. بازیکن برتر هرمزگان محمد محمدزمان از بستک با شش  امتیاز معرفی شد.  ابراهیم ذاکری گورزانگی عنوان  قهرمان مسابقات آنلاین فرهنگیان هرمزگان را از آن خودش کرد. 
    شطرنجباز اصفهانی قهرمان شد 

 شطرنج آنلاین قهرمانی  فرهنگیان 

مسابقات شطرنج آنلاین قهرمانی  فرهنگیان هرمزگان با زمان سه دقیقه و یک ثانیه پاداش در هفت دور بر گزار شد  که در پایان ابراهیم ذاکری گورزانگی از آموزش و پرورش میناب اول شد.‌ بنیامین علیزاده از آموزش پرورش منطقه فین دوم و  منصور زینلی از آموزش پرورش میناب در جای سوم ایستاد. 
  شطرنجباز اصفهانی قهرمان شد 
  

 شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک

امیر حسین عبدالله آبادی از نیشابور قهرمان هفتدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین آزاد شهرستان بستک هرمزگان معرفی شد. دراین دوره از رقابت‌ها  با حضور ۱۶۴  شطرنجباز از سراسر کشور  به صورت آرنا با مدت زمان ۸۰ دقیقه  و سه دقیقه (Blitz) برگزار شد. در پایان این مسابقات امیرحسین عبدالله آبادی از نیشابور با کسب ۵۶ امتیاز ، ایلیا درینی از جیرفت با کسب ۵۰ امتیاز و  فرشاد ثمره از کرمان با کسب ۴۸ امتیاز اول تا سوم شدند. جهانگیر دیناروند از اهواز با کسب ۴۷ امتیاز و  آریا طالبی از لارستان  با کسب ۳۸ امتیاز چهارم و پنجم و امتیاز آورترین بازیکن بانوان هم ثنا باقر نسب از مشهد با کسب ۲۷ امتیاز معرفی شد.
  شطرنجباز اصفهانی قهرمان شد 
  

 آریا طالبی قهرمان شطرنج آزاد کشور 

شطرنجباز لارستان با اقتدار قهرمان نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج زیر ۱۸ سال آزاد کشور به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شناخته شد.  این دوره از مسابقات با حضور ۲۶  بازیکن در هفت  دور به روش سوئیسی و با زمان پنج دقیقه بدون فیشر در سایت lichess به صورت آنلاین برگزار شد که در پایان  آریا طالبی از لارستان با ۷ امتیاز عنوان نخست را به دست آورد‌.  مبین وفادار از اردبیل با شش امتیاز دوم شد. ابوالفضل میرفخرالدین  از یزد با ۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی بهتر سوم شد. علیرضا صداقت از لارستان با ۴/۵ امتیاز و پوئن شکنی ۱۴ در مکان چهارم قرار گرفت. آریا صنوبر لیماکشی از کیش با چهار  امتیاز پنجم شد.
    شطرنجباز اصفهانی قهرمان شد 

 شطرنج آرنا آزاد به میزبانی هیات بندرلنگه 

محمد محمدزمان قهرمان ششمین دوره مسابقات شطرنج آرنا آزاد به میزبانی هیات شطرنج شهرستان بندرلنگه شد. این دوره از مسابقات  با شرکت ۳۳ شطرنجباز با زمان کل ۹۰ دقیقه آرنا و زمان دو دقیقه به اضافه یک  ثانیه فیشر برای هر حرکت به صورت آنلاین برگزار شد و در پایان محمد محمدزمان از بستک با ۶۰ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد. دنیا صحت از یزد با ۶۰ امتیاز دوم شد. شیرزاد حسن بگی از ایلام با ۴۲  امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. محمدرضا داورپناهی از رودان با ۴۱ امتیاز و پرنیا شفیع نیا از ساری با ۳۰ امتیاز چهارم و پنجم شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها