فرماندار:

تغییر وضعیت بندرعباس از قرمز به نارنجی/ از روز شنبه گروه‌های شغلی ۲ نیز مجاز به فعالیت هستند



فرماندار بندرعباس گفت: شهرستان بندرعباس برابر اعلام قرارگاه عملیات ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد مدیریت کرونای استان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی تغییر یافت.
به گزارش صبح ساحل ، عزیزاله کناری فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و کسبه محترم شهرستان که با رعایت پروتکل ها سبب این تغییر وضعیت شهرستان شدند و همچنین ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان شهرستان گفت: برابر اعلام قرارگاه عملیات ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد مدیریت کرونا استان وضعیت شهرستان بندرعباس از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرد و از روز شنبه گروه های شغلی ۲ نیز مجاز به فعالیت با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.
وی در ادامه افزود: باتوجه به وجود این ویروس در جامعه لازم است شهروندان و کسبه و همه آحاد جامعه همچنان نسبت به رعایت پروتکل ها و عدم خروج غیر ضرور از منزل و استفاده از ماسک و عدم شرکت در تجمعات با هدف پیشگیری از گسترش مجدد ویروس خودداری نمایند.
نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: هرگونه تجمع شامل مراسم عروسی ، عزاداری و... همچنان ممنوع و از همشهریان عزیز درخواست می شود ضمن عدم برگزاری و شرکت در این مراسمات ، چنانچه متوجه برگزاری چنین مراسماتی شدند بلافاصله از طریق شماره تلفن های قبلی اطلاع رسانی نمایند.
عزیزاله کناری در پایان تصریح کرد: فعالیت گروه های شغلی ۳ و ۴ همچنان ممنوع بوده خصوصا فعالیت سالن های مجالس ، آرایشگاههای زنانه ، رستورانها و سایر فعالیت های مرتبط که سبب ایجاد اجتماعات خواهد شد.
  
از اول آذرماه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف کاهش شیوع کرونا، به علت وضعیت قرمز بندرعباس، همه فعالیت‌های مشاغل به جر فعالیت اصناف ضروری به مدت دو هفته تعطیل شد و محدودیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح نیز اعمال شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها