فرماندار بندرعباس:

دهیاران برای بیمه منازل روستاییان اقدام کنند



فرماندار بندرعباس گفت: دهیاران در زمینه بیمه منازل و حوادث روستاییان ورود کنند و از طریق یکی از شرکت های بیمه منازل روستاها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.
به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس با حضور غلامرضا رفیعی بخشدار فین و نمایندگان تعدادی بیمه در نشست هم اندیشی با دهیاران این بخش گفت: با شروع فصل بارندگی دهیاران باید هشدارهای لازم را به ساکنین در محدوده رودخانه ها بدهند تا هنگام بارندگی با مشکل مواجه نشوند.
وی در ادامه گفت: هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون اخذ مجوز و پروانه فعالیت از دهیاری ها ممنوع است و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.
این مقام مسئول بیان داشت: برگزاری هرگونه مراسمی که باعث ایجاد تجمع شود ممنوع و دهیاران در صورت مشاهده به بخشداران اطلاع تا بخشداران از طریق حوزه انتظامی از برگزاری آن مراسم جلوگیری نمایند و بانیان آن مراسم را به دستگاه قضا معرفی کنند.
عزیزاله کناری عنوان کرد: شرایط استفاده روستائیان گرامی از طرح های بیمه تکمیلی آتیه خانواده روستائیان فراهم شده و دهیاران بعنوان نمایندگان این بیمه اهالی روستا را برای پوشش بیمه ای این طرح بهرمند سازند تا مردم روستاها برای درمان خود نگران پرداخت هزینه نباشند و کلیه هزینه های درمان آنها در مراکز درمانی دولتی رایگان است.
نماینده عالی دولت در ادامه افزود: دهیاران در زمینه بیمه منازل و حوادث نیز ورود کنند و از طریق یکی از شرکت های بیمه منازل روستاها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.
فرماندار بندرعباس در پایان گفت: کشاورزان برای خدمت گرفتن از حوزه آب منطقه ای دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند لذا این فرایند از طریق سامانه ساماب با ارسال کد ملی و شماره ۶ رقمی پروانه به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱۱ و رمز پسورد انجام خواهد شد.
   دهیاران برای بیمه منازل روستاییان اقدام کنند
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها