ارزش سهام عدالت کمتر از ربع سکه!/ دارندگان سهام در سامانه سجام ثبت نام کنند



ریزش 25آذرماه بازار سهام در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود و ارزش سهام عدالت نیز به دلیل روند منفی بازار سهام بیش از ۴/۵ درصد افت کرد. همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در رابطه با سهام عدالت توضیحاتی داد. 

به گزارش صبح ساحل، در پایان معاملات 25 آذرماه بازار سهام ارزش سهام عدالت به دلیل نزول سنگین نمادهای تاثیرگذار بر ارزش این سبد از جمله گروه‌های فلزات اساسی، پالایشی، پتروشیمی و خودرو افت زیادی کرد و به 13 میلیون و 266 هزار تومان رسید. افت حدود 600 هزار تومانی طی یک روز! اگرچه مدت زیادی طول کشیده بود تا ارزش سهام عدالت به کانال 14 میلیون برسد اما ارزش این سبد به دلیل روند نزولی بازار سهام این هفته حدود یک میلیون تومان افت کرد.

فروش سهام عدالت متوقف شده و مردم تنها می‌توانند افت ارزش دارایی خود را در بازار سهام تماشا کنند و این در حالی است که حتی در زمان معاملات سهام عدالت در بورس، پول سهام عدالت فروخته شده مردم با تاخیر زیاد واریز می‌شد. با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 7 میلیون و 960 هزار تومان و 30 درصد آن به 3 میلیون و 980 هزار تومان رسیده است.

 در همین خصوص، «ایرج حیدری»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به آمار بالای سهامداران هرمزگانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت استان می‌تواند به یکی از صندوق‌های ممتاز در سطح کشور از نظر منابع و سرمایه تبدیل شود. حیدری افزود: روند تشکیل شرکت و هیات مدیره صندوق سرمایه گذاری سهام عدالت در هرمزگان باید تسریع شود.

او گفت:سهامداران هرمزگانی که روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، برای بهره مندی از سود سالانه باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها