کارگزاری بندرعباس به خارج از شهر منتقل می شود



معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس از جابجایی جمعه بازار فروش پرندگان، معروف به کارگزاری، به خارج از شهر خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، اسماعیل موحدی‌نژاد اظهار کرد: جابجایی این بازار هفتگی به خارج از شهر یکی از درخواست‌های شهروندان بوده که علاوه بر آن، شهرداری بندرعباس نیز نظم‌بخشی به بازار هفتگی فروش پرندگان را در دستور کار داده است.

وی با بیان اینکه فرماندار بندرعباس نیز تاکید زیادی بر جابجایی و ساماندهی این بازار دارد، خاطرنشان کرد: دستورات قضائی برای این اقدام صادر شده و محل فروش پرندگان واقع در کوچه کارگزاری از فردا، ۲۸ آذرماه به محل کشتارگاه دام واقع در ابتدای جاده بندرعباس-حاجی آباد منتقل می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه حمایت از کسب و کارهای فروشندگان پرنده و حیوانات مجاز یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است، تاکید کرد: محل سابق فروش پرندگان آسیب‌های بهداشتی و تخلفات شهری دیگری داشت که با جابجایی آن به محل جدید این مشکلات رفع می‌شود.
موحدی‌نژاد تصریح کرد: ساماندهی بازار پرندگان توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری انجام می‌شود، اما در این امر، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری نیز اقدامات لازم را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به همکاری مجموعه انتظامی در اجرای این طرح، گفت: فضاسازی و تابلوهای راهنما جهت مراجعه شهروندان در محل کشتارگاه دام نصب شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها