فرماندار قشم:

اجبار مسافران فرودگاه قشم برای تست‌دهی در بندرعباس خلاف پروتکل‌های بهداشتی است



فرماندار قشم گفت: اجبار مسافران پروازهای خارجی از فرودگاه قشم به انجام تست کرونا در بندرعباس برخلاف پروتکل‌های بهداشتی است و رویه موجود باید اصلاح شود.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان اظهار داشت: اگر چه نسبت به دو ماه گذشته به لحاظ وضعیت کرونایی در شرایط بهتری قرار داریم اما نباید حساسیت‌ها را کاهش داد.

وی افزود: نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه یابد و شهروندان نیز مشاهده هرگونه تخلف کرونایی را به ستاد کرونا اعلام کنند تا مراقبت لازم جهت پایدارسازی شرایط و حرکت به سمت سفید شدن وضعیت بوجود آید.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تصمیم نهایی در خصوص بازگشایی مدارس نیازمند بررسی کارشناسی و تامل بیشتری است.

نصری ادامه داد: بخشداران باید ترویج فرهنگ استفاده از ماسک را با جدیت دنبال کنند و طولانی شدن درگیری جامعه با ویروس کرونا منجر به عادی انگاری شرایط نشود.

وی اضافه کرد: انجام تست کرونا از الزامات سفرهای هوایی به خارج از کشور است اما اجبار مسافران فرودگاه قشم برای تست دهی در بندرعباس که منجر به افزایش ترددهای غیرضرور خواهد شد بر خلاف پروتکل‌های بهداشتی است.

فرماندار شهرستان قشم گفت: انجام این تست باید در سطح جزیره قشم انجام شود و شبکه بهداشت و درمان و فرودگاه باید تصمیمات مقتضی برای تحقق این مهم را اتخاذ و عملیاتی کنند.

نصری با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات پستی توسط اداره پست شهرستان و جلوگیری از ارائه این خدمات توسط سایر مراکز خدماتی، تاکید کرد: مدیرکل پست استان هرمزگان جهت اضافه شدن ۲ نیروی انسانی برای رفع کمبودهای لازم، قول مساعد داده و باید پیگیری لازم به عمل آید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها