وزیر نیرو قدردانی کرد؛

بهره‌برداری از 250 طرح بزرگ آب و برق در پويش هرهفته الف_ب ایران



وزیر نیرو در مراسم قدردانی از دست اندركاران پويش هرهفته الف_ب ایران از مهندس عبدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان قدردانی کرد.
به گزارش صبح ساحل، اين مراسم همزمان با افتتاح پروژه هاي هفته سی وسوم پويش در استان‌هاي تهران و گيلان و با حضور وزير نيرو ،معاونين و مديران ارشد ستادي وزارت نيرو و استانداران و مديران عامل شركت هاي صنعت آب و برق كشور به صورت ويدئو كنفرانسي برگزار شد. این مراسم در استان هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و مديران عامل صنعت آب و برق استان و ارتباط ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو برگزار و لوح تقدیر وزیر نیرو توسط همتی، استاندار هرمزگان به مدیرعامل شرکت توزیع برق اهدا شد. 
دكتر اردكانيان در اين جلسه نیز از كتاب دلگرمي ها و همراهي ها رونمايي كرد و از همكاري كليه دست اندركاران پويش به ويژه استانداران و مديران صنعت آب برق قدرداني نمود.
در کتاب “دلگرمی‌ها و همراهی‌ها” اظهارات مقامات عالی کشور از جمله دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه، دکتر لاریجانی مشاور مقام معظم رهبری و حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در خصوص پویش ملی هرهفته الف ب_ایران آمده است.
باتوجه به تداوم  گسترده این پویش در سال جهش تولید با عنوان #هرهفته الف ب_ایران؛ (ساخت و سازها و ساز و کارها) به بهره‌برداری رساندن ۲۵۰ طرح بزرگ و مهم آب و برق با اعتباری بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان کشور در دستور کار قرار گرفته است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها