آذرماه گذشته دختر نوجوانی به همراه مادربزرگش در بندرلنگه به قتل رسید

تبرئه خواستگار «ستایش» 15 ساله؛ ‌‌قاتل دستگیر شد



عامل مرگ ستایش 15 ساله و مادربزرگش در بندرلنگه، دستگیر شد‌. این مرد 41 ساله  اهل و ساکن یکی از استانهای غرب کشور، شب حادثه با انگیزه بازپس گیری و برداشتن مدارک وارد منزل  زن مسن در محله رودباری بندرلنگه شد.وی که با مقاومت افراد خانواده روبرو شده بود دست به جنایت هولناکی زد و دو نفر اعضای خانواده را به قتل رساند . در این درگیری خونین  دو کودک که نوه زن مسن بود مجروح شدند. این مرد قاتل پس از حادثه از استان خارج شد تا اینکه هفته قبل در تله قانون افتاد.

به گزارش صبح ساحل در شماره 4198،چهارشنبه 12 آذرماه سال جاری خبری با عنوان «خواستگار مظنون قتل دختربچه در بندرلنگه» در روزنامه صبح ساحل  درج شد. این خبر به نقل از خانواده ستایش منتشرشده که مظنون این حادثه را خواستگار دختر نوجوان دانستند. پلیس نیز در تحقیقات اولیه این پسر 19 ساله  را به همین اتهام دستگیر و بازداشت کردند.مدتی بعدازاین حادثه، کارگاهان پلیس بندرلنگه پس از بازجویی‌ها و بازسازی صحنه قتل متوجه شدند که پسر جوان یا همان خواستگار مقتول،  عامل مرگ دو نفر از این خانواده نیست . پای یک نفر دیگر در این حادثه در میان است . بدین ترتیب پلیس در تحقیقات سرنخ‌های از  قاتل فراری به دست آورد که وی بومی استان نیست و در حال حاضر به  استان‌های دیگر متواری است .این‌گونه شد که خواستگار بی‌گناه  تبرئه و قاتل اصلی دستگیر شد . قاتلی که شاید  با دیدن و شنیدن خبرهای مبنی بر دستگیری مظنون به قتل  و با تصور اینکه  آب از آسیاب افتاده  و کسی او به‌عنوان قاتل نمی‌شناسد   برای انجام کاری وارد بندرعباس شد.

روایت پلیس ازماجرای قتل

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به شناسایی و دستگیری قاتل 41 ساله كه در يك اقدام جنون‌آمیز2 نفراز اعضای یک خانواده را به قتل و 2نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد دریکی از محلات شهرستان بندرلنگه در آذرماه سال جاری؛  بلافاصله فرمانده شهرستان به همراه مأموران به محل اعزام که با جسد بی‌جان و غرق به خون دو زن و دو کودک روبرو شدند. سردار «غلامرضا جعفری» ادامه داد: ماموران با حضور درصحنه جرم مشاهده شد دو خانم65و15ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیده و جسد خون‌آلود آنان در منزل هست و بنا به اظهارات اهالی و همسایگان و عوامل اورژانس حاضر درصحنه دو پسربچه 2 و8ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.وی  با اشاره به اینکه خانم میان‌سال مادربزرگ سه نفر دیگر بوده و باهم در یک‌منزل زندگی می‌کردند،اظهار داشت: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به‌عنوان مظنون معرفی شد.فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه پلیسی و اقدامات اطلاعاتی قاتل41ساله اهل یکی از استان‌های غربی کشور را شناسایی و پس از ردگیری او در استان‌های مختلف کشور درنهایت با همکاری پلیس آگاهی استان در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

اعتراف به قتل

سردار جعفری گفت: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد اما پس از روبرو شدن با مستندات موجود،درنهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد.وی با اشاره به اینکه قاتل دارای آشنایی ،ارتباط و رفت‌وآمد قبلی با بستگان مقتولین داشته ، باانگیزه بازپس‌گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از مواجه‌شدن با افراد خانواده و مقاومت آن‌ها به این جنایت هولناک دست زد گفت:پلیس با اشراف كامل اطلاعاتي اجازه نخواهند داد، قانون‌شکنان و مخلان امنيت عمومي آرامشی در سطح جامعه داشته باشند.

روز حادثه

ستایش اهل  بندرلنگه  به همراه مادربزرگ 65 ساله‌اش  به نام کلثوم  سحرگاه یکشنبه نهم آذرماه امسال به قتل رسیدند.  مسعود برادر کلثوم جزییات این حادثه را این‌گونه تعریف کرد: «آن روز مادرم مانند همیشه صبح زود از خواب بیدار شد و منتظر آمدن خواهر بزرگ‌ترم به نام کلثوم شد که خانه‌اش در همسایگی او است. ساعت حدود 8 صبح بود و خبری از آمدن خواهرم نبود، مادر با دل‌نگرانی به سمت خانه او رفت، در حیاط باز بود و پس از ورود به آنجا و چند بار صدازدن و نشنیدن جوابی، درب ورودی خانه را باز کرد.»

زن مسن درب را باز کرد تا خواست وارد اتاق پذیرایی شود ناگهان چشمش به صحنه‌ای افتاد و مات و مبهوت به داخل خیره شد.

وی ادامه داد»:فضای اتاق پذیرایی  به‌هم‌ریخته بود،نصف بدن ستایش بر روی شکم کلثوم قرار داشت و دو پسربچه نیز به طرز عجیبی خوابیده بودند چند سنگ بزرگ نیز در کنار آن‌ها بود، مادرم به آن‌ها نزدیک شد و با دیدن چهره‌های غرق در خون، هراسان و فریادکنان همسایه‌ها را خبردار کرد».

دختر نوجوانی به همراه مادربزرگش در بندرلنگه به قتل رسید

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها