با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان؛

رونمایی از سند هویتی شهیده آرزو باهو اولین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان



سند هویتی شهیده آرزو باهو اولین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در اداره کل ثبت احوال استان رونمایی شد.
نازنین شیبانی تذرجی در این نشست که همزمان با هفته ثبت احوال برگزار شد، عنوان کرد: این سند هویتی مربوط به شهیده آرزو باهو نخستین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان است که در راه مراقبت و پرستاری از بیماران مبتلا به ویروس کرونا به شهادت رسید.
وی تسهیل کار و تکریم ارباب رجوع را هدف اصلی توسعه دولت الکترونیک دانست و ضمن تبریک هفته ثبت احوال و گرامیداشت یکصد و دومین سالگرد تاسیس سازمان ثبت احوال ، کسب رتبه اول تكريم ارباب رجوع توسط ثبت احوال استان را تبریک و از تمامی تلاشگران خدوم و خستگی ناپذیر عرصه ثبت احوال استان تقدیر و تشکر نمود.
وی اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی و تكریم آنان از وظایف ذاتی دستگاه های اجرایی است و اداره كل ثبت احوال هرمزگان اقدامات خوبی در راستای توسعه دولت الکترونیک انجام داده است که رضایت مردم را  بدست آورده است.
شیبانی تصریح کرد: گام‌های مهم و موثری در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان هرمزگان انجام شده است و چند گام اساسی در توسعه الکترونیک از جمله در زمینه احداث فیبر نوری در استان بویژه مناطق محروم ، پیشخوان دولت ، پرتال و... انجام شده است.
وی با اشاره به تاکید استاندار محترم هرمزگان مبنی بر استقرار دستگاه های اجرایی در شهرستان های تازه تاسیس ، خاطرنشان کرد: ثبت احوال استان در تمامی شهرستان ها و در هشت بخش مستقر است و هم اکنون ثبت احوال استان هرمزگان بصورت صددرصد الکترونیک به مردم خدمات می دهد.
شیبانی افزود: محدودیت های کرونا باعث شده که توجه به حوزه های مجازی بیشتر شود و لزوم تمرکز بر گسترش دولت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری نمایان شده و این فرصت مناسبی است تا فرآيند گسترش دولت الکترونیک با سرعت و دقت بیشتری پیگری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر به کارگیری زنان در رده‌های مدیریتی استان، خطاب به مدیرکل ثبت احوال استان عنوان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به کارگیری بیش از 30 درصدی بانوان در بالای مدیریتی از مدیران زن در ثبت احوال شهرستان ها استفاده شود.
در این نشستی که به مناسبت هفته ثبت احوال در اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان برگزار شد، مدیران ثبت احوال سراسر استان به صورت ويدئو کنفراس در جلسه حضور داشتند و توسط معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان از سند هویتی شهیده آرزو باهو اولین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان رونمایی و از تعدادی از کارکنان ثبت احوال تجلیل شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها