بازدید معاون استاندار هرمزگان از روند برگزاری آزمون دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان صبح امروز از روند برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش صبح ساحل، نازنین شیبانی تذرجی گفت : هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان هرمزگان برگزار ‌شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ، سهمیه استخدامی هرمزگان در هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی را ۹۴۰ نفر بیان داشت و خاطرنشان کرد: از میان ۱۸ دستگاه اجرایی استان که در این آزمون، نیرو جذب می نمایند؛ بیشترین سهمیه استخدامی به ترتیب؛ به اداره کل آموزش و پرورش با ۷۴۴ سهمیه ، استانداری ۵۲ سهمیه ، اداره کل بهزیستی ۲۴ سهمیه ، اداره کل محیط زیست ۲۰ سهمیه و اداره کل ثبت اسناد و املاک با ۱۷ سهمیه تعلق دارد.

وی ادامه داد : در راستای رعایت الزمات بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این آزمون در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، قشم و جاسک از صبح امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه و جمعه ۱۲ دی ماه برگزار می شود. ‎

شیبانی افزود : ۵۹ درصد سهمیه متعلق به آقایان ، ۲۹ درصد متعلق به بانوان و ۱۲ درصد باقیمانده نیز سهمیه مشترک می باشد.

وی خاطر نشان کرد : ۱۵ هزار و ۴۲۰ نفر در آزمون های امروز و فردا در شش حوزه آزمونی بندرعباس ، بندرلنگه ، قشم ، جاسک ، رودان ، میناب و سایر حوزه های کشوری شرکت می کنند که از این میان ۱۴ هزار و ۹۴۵ نفر در حوزه های استان هرمزگان و ۴۷۵ نفر در سایر حوزه های کشور می باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها