دستگیری مردی که دختر عموی خود را در فضای مجازی به قتل تهدید می کرد



سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی 18 ساله با مراجعه به پلیس فتا استان مدعی شد شخصی ناشناس از طریق دایرکت اینستاگرام ، من و نامزدم را تهدید به قتل و آتش سوزی منزل پدری می کند،بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

به گزارش صبح ساحل، این مقام انتظامی بیان داشت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شخصی با ایجاد یک پیج اینستاگرام با پروفایل شخص دیگری،با شناخت کامل از خانواده شاکیه ادعای عاشقی می کند و از خانم جوان می خواهد سریعاً ارتباط اش را با نامزدش قطع کند، در غیر این صورت به اقدامات جنون آمیز دست می زند و آنها را تهدید به شکنجه و قتل می کند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تجربیات پلیسی کارشناسان پلیس فتا محرز شد پیج اینستاگرام در مالکیت پسرعموی شاکیه است بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضایی شخص مربوطه دستگیر شد.

سرگرد احسان بهمنی ادامه داد : متهم در تحقیقات صورت گرفته سعی در تبرئه خود با عنوان سوء استفاده از گوشی موبایل اش توسط شخصی ناشناس کرد،لیکن ادله مشهود دیجیتال بیانگر ادعای کذب متهم است،طبق گفته های شاکیه، پسرعموی وی در سال گذشته به صورت رسمی از او خواستگاری که جواب منفی گرفته است،سرانجام پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس ارسال شد.

سرپرست پلیس فتا استان هرمزگان در پایان گفت: قانونگذار در ماده 669 از قانون مجازات اسلامی، تعیین تکلیف کرده و مقرر داشته که هرکس، دیگری را به هر نحو، به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او تهدید کند، اعم از این که به این واسطه، تقاضای وجه یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را کرده یا نکرده باشد، به مجازات شلاق تا 74 ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال، محکوم خواهد شد.

  

منببع:رکنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها