استاندارهرمزگان:

تامین سوخت واحدهای تولیدی و صنعتی طبق برنامه کشوری



استاندارهرمزگان گفت: سوخت مورد نیاز فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و نیروگاه‌ها طبق برنامه کشوری تامین و ارائه می شود.

فریدون همتی پس از نشست ویدئو کنفرانس مشترک وزرای کشور، نفت، نیرو و استانداران سراسر کشور با موضوع مدیریت تامین سوخت و اداره نیروگاه‌ها اظهارداشت:گاز و نفت سفید برای گرمایش خانگی مناطق سردسیر هرمزگان باید با هماهنگی، رصد، پیگیری و برنامه‌ریزی فرمانداران و دستگاه‌های مسوول به شکل مناسب تامین و توزیع شود.

وی ادامه داد: در این نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم صورت گرفت تا هم فعالیت‌های واحدهای تولیدی، صنایع بزرگ و کوچک و تجاری به شکل مناسب انجام شود و هم با توجه به افزایش مصرف گاز خانگی در فصل زمستان، سوخت مورد نیاز در این زمینه تأمین شود.

استاندارهرمزگان ادامه داد: در این راستا تامین گاز خانگی در اولویت قرار گرفت و هم‌چنین برای مناطقی که دسترسی به گاز ندارند، نفت سفید به عنوان سوخت مورد نیاز برای گرمایش خانه‌ها در فصل زمستان تامین می‌شود.

همتی با بیان اینکه در هرمزگان با توجه به اینکه در برخی مناطق سردسیر از نفت سفید برای گرمایش خانگی استفاده می‌شود، اقدامات لازم برای تامین آن صورت می‌گیرد، گفت: برای هماهنگی بیشتر دراین زمینه، کمیته‌ای در استانداری با حضور نهادهای مسوول تشکیل می‌شود تا رصد و پیگیری لازم برای تامین سوخت مورد نیاز در فصل زمستان انجام شود.

وی گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها نیز این کمیته را تشکیل دهند و برنامه‌ریزی، رصد و برآورد لازم برای تامین به موقع سوخت را به نهادهای مسوول اعلام کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا با نظارت و برنامه‌ریزی مناسب، سوخت خانگی و صنایع، کشاورزی و حمل و نقل به شکل مناسب تامین و توزیع شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها