در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

تخصیص هزار و 324 میلیارد تومان برای بهره‌برداری از 43 پروژه در هرمزگان



رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در سفری که صورت گرفت؛ هزار و 324 میلیارد تومان برای 43 طرح و پروژه‌ای که امکان بهره‌برداری از آن‌ها تا قبل از اتمام دوره خدمتی دولت دوازدهم وجود دارد در نظر گرفته شد که بخش قابل توجهی از آن هم پرداخت و مابقی نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش صبح ساحل، محمد باقر نوبخت در بازدید از مناطق سیل زده شرق هرمزگان با اعلام این خبر افزود: بنیاد مسکن پروژه ساخت منزل مسکونی برای محرومان را به خوبی پیش برد به طوری که الان شاهد بهره برداری از تعدادی بودیم. هماهنگی های لازم برای تکمیل اقدامات و ساماندهی مناطق سیل زده با استاندار هماهنگ شده است تا سریعا نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام شود. همانطور که در استان های همجوار سیستان و کرمان ما پرداخت های لازم را برای جبران خسارت داشتیم به طور کامل برای این استان هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: 46 طرح و پروژه در چهارچوب جهش تولید در هرمزگان اجرا خواهد شد که حدود هزار و 490 میلیارد تومان برای آن منابعی در نظر گرفتیم. به نظر می رسد این کارهایی را که در عرصه عمرانی با این 43 طرح و پروژه و بالغ بر 1324 میلیارد تومان و آن هزار و  490 میلیارد تومان که برای طرح های جهش تولیدی هست ما بتوانیم بیش از پیش شاهد توسعه یافتگی استان باشیم.

نوبخت گفت: برای بشاگرد بیش از 300 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص وعده اهدای جهیزیه به جوانان بشاگرد که در سفر قبلی خود داده بود، گفت: در سفر و بازدیدی که در بشاگرد صورت گرفت علاوه بر آن چیزی که استاندار به عنوان نماینده دولت برای مشارکت پرداخت ها و تامین جهیزیه خانوارها در نظر داشتند مقدار بیشتری هم بویژه برای شهرستان بشاگرد در نظر گرفته شد که همه ی آنها ان شالله انجام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها