مهلت یک هفته‌ای برای ثبت نام طرح جدید مسکن ملی



معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: دور جدید ثبت نام مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۸ دی ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «محمود محمودزاده»، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد ثبت نام جدید مسکن ملی گفت: دور سوم ثبت نام مسکن ملی از روز پنج شنبه ۱۸ دی ۹۹ ساعت ۱۰ صبح آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۵ دی ماه ادامه می‌یابد. وی افزود: شرایط ثبت نام در دور جدید مسکن ملی همانند قبل است و شرایط ۴ گانه ثبت نام در این دور ثبت نام نیز وجود دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد شهر‌های مشمول طرح مسکن ملی گفت: در دور جدید ثبت نام مسکن ملی افراد در استان‌های ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، گیلان، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، همدان، خراسان رضوی و هرمزگان می‌تواند اقدام کنند.

محمودزاده اضافه کرد: افراد برای ثبت نام می‌توانند به سایت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir مراجعه کنند. وی در مورد شهر‌های ثبت نامی استان تهران گفت: در مرحله اول و دوم ثبت نام در ۴ شهر جدید پردیس، هشتگرد، پرند و ایوانکی صورت گرفت و در مرحله جدید ثبت نام نیز امکان ثبت نام در نسیم شهر رباط کریم فراهم شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه گفت: در دور جدید ثبت نام ظرفیت‌های جدید انجام می‌شود و ارتباطی به ظرفیت‌های باقی مانده در طرح‌های دیگر ندارد. محمودزاده در پاسخ به سوالی مبنی بر خرید و فروش امتیاز مسکن ملی گفت: امتیازی وجود ندارد که خرید و فروش شود و از مردم درخواست می‌شود وارد چنین معاملاتی نشوند.

منتشر شده: 1
قادری
۲۴ دی ۱۳۹۹
خدا قوت. متاسفانه شهر بندرعباس در لیست. ثبت نام نیست. جای بسیار تاسف دارد. متاسفم
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها