معان توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

اولویت پارک علم و فناوری، جذب استعدادها و نخبگان باشد



معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در بازدید از بخش‌های مختلف پارک و علم فناوری گفت: باید از نخبگان استان حمایت شود، همچنین با بهره گیری کامل از ظرفیت‌های این مجموعه، ساماندهی و در نظرگرفتن مکانی برای نخبگان، می‌توان دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم زد.
به گزارش صبح ساحل، «نازنین شیبانی»، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: نخبگان و کارآفرینان با ارائه ایده‌های نو همیاران خوبی برای دولت در ایجاد اشتغال هستند.
شیبانی اضافه کرد: با بهره گیری کامل از ظرفیت‌های این مجموعه می‌توان دستاوردهای توسعه ای ویژه ای برای استان رقم زد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: استفاده از پتانسیل واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان  می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد.
شیبانی با اشاره به پیگیری مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناوری گفت:  باید  زیر ساخت های لازم جهت تبلیغات محیطی برای فرهنگ سازی فناوری و نیز اطلاع رسانی و تبلیغ و معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان انجام شود .
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان صبح امروز  به همراه جمعی از مدیران استانداری و با هدف آشنایی با فعالیت‌ها و توانمندی‌های فنی و تخصصی شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان از شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در مجتمع فناوری پارک علم و فناوری استان بازدید نمودند. در پایان این بازدید، نشستی برگزار و علی فتی  رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به تشریح عملکرد و فعالیت‌های این پارک پرداخت.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها