هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان

جبل بر، متحد معزآباد و جنوب انرژی به پیروزی دست یافتند



هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان از امروز پنج شنبه بیست و پنجم دی ماه آغاز شد.‌
مسابقات این فصل از لیگ برتر استان هرمزگان با حضور ۱۲ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد.
به گزارش صبح ساحل، در گروه اول این رقابت ها تیم های استقلال خونسرخ، متحد معزآباد، وحدت گورزانگ، اتحاد رودان، اروند سورو و جبل بر شهرو و در گروه دوم تیم های سیبه کوخرد، ستارگان بستانو، سبزپوشان بندرلنگه، جنوب انرژی بر پارسیان، طوفان کوخرد و اتحاد دژگان با هم به رقابت خواهند پرداخت.
در بازی های هفته اول تیم استقلال خونسرخ میزبان اتحاد معز آباد رودان بود. در این دیدار استقلال خونسرخ در خانه با سه گل شکست خورد. گل های تیم متحد معزآباد را
مهدی حیدری نسب، جواد جغینی پور و سجاد نجفی به ثمر رساندند. داوران این بازی مسعود کشاورز،  عبدالرحمن رحمان شناس، محمد محمدی و اسحق سهرابی بودند.
وحدت گورزانگ در میناب با اتحاد رودان بازی کرد که در پایان دو تیم با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید. این بازی را مسعود سپهری، عبدالله ابراهیمی ، علی گمتیلی و مسعود مرشدی قضاوت کردند. اروند سورو میزبان جبل بر شهرو بود که این ديدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود جبل بر به پایان رسيد. محمد امین میرزایی هر دو گل جبل بر شهرو را به ثمر رساند.  این دیدار را مصطفی سالاری، علی عماری، فرزاد مرادی و مهدی رنجبر داوری کردند.
بازی تیم های سیبه کوخرد با ستارگان بستانو را عارف محمدی،  نجف پناهی، فرزاد شیرمردی و مجید کشاورز قصاوت کردند که در پایان با نتیجه مساوی یک یک به پایان رسید. گل تیم سیبه کوخرد را مدافع حریف و تک گل تیم بستانو را محسن چگینی به ثمر رساند.
سبز پوشان پاس بندرلنگه میزبان جنوب انرژی بر پارسیان بود که تیم جنوب انرژی بر پارسیان با تک گل احسان چمن آرا این بازی را با برتری به پایان برد. داوران این دیدار محمد مدنی ، مهدی ایسینی زاده، عزیزاله محمدی و مهدی فلاحی نیا بودند.‌ در تنها بازی فردا بیست وششم دی ماه طوفان کوخرد بستک با اتحاد دژگان بازی می کند. داوری این بازی را احمد رنجبر زاده، محمد رنجبر ،جعفر ذاكری و محمد رشید هستند. 
هفته دوم این رقابت که سوت آغاز آن بیست ونهم دی ماه به صدا در خواهد آمد بازی اتحاد رودان با استقلال خونسرخ در این روز برگزار می شود و سایر بازی ها سی ام دی ماه برگزار خواهد شد که طی آن  متحد معزآباد میزبان اروند سورو می باشد. جبل شهرو در خانه با وحدت گورزانگ بازی می کند. جنوب انرژی بر پارسیان از تیم سیبه کوخرد میزبانی می کند. ستارگان بستانو با طوفان کوخرد دیدار می کند و اتحاد دژگان با  سبزپوشان پاس بازی خواهد کرد. در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان تیم هرنگ جوان بستک با  کسب ۴۸ امتیاز، هم امتیاز با استقلال خونسرخ و بر حسب تفاضل گل بهتر، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال هرمزگان را به دست آورد. تیم‌های ملوان بندرعباس و شاهین بندرلنگه با قرار گرفتن درجایگاه یازدهم و دوازدهم جدول به لیگ دسته یک سقوط کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها