ساحل سورو و تردد خودروهای درحال تیکاف



ساحل سورو با توجه به اتفاق روز گذشته و فوت یک خانم، همچنان محل تردد خودروها است و هیچ اقدامی برای مسدود کردن مسیر خودروها صورت نگرفته‌است.
به گزارش صبح ساحل، محدودیت‌های کرونایی با بهبود وضعیت کرونا در کشور، کاهش پیدا کرده که این امر باعث هجوم مسافران در استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان شده‌است. پنجشنبه 25 دی‌ماه، شاهد تردد شمار زیادی از مسافران در سطح شهر و ساحل بندرعباس هستیم. همچنین در اسکله‌های گردشگری و جزیره‌های استان مسافران زیادی مشاهده ‌می‌شوند. به گفته‌ی «محمود حسین پور»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تست کرونا از مسافران جزیره قشم و هرمز گرفته‌می‌شود. 
به گفته‌ی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در صورت در صورت مثبت شدن تست کرونا، از ورود فرد و همراهان وی به این دو جزیره جلوگیری می‌شود. 
گفتنی است روز گذشته بر اثر  براثر برخورد یک خودرو با یک موتورسیکلت در ساحل سورو بندرعباس، زنی که سرنشین موتور بود جان خود را از دست داد. این حادثه درحالی رخ داده‌ که یکی از مسافران درحال تیکاف کردن در ساحل بود که با موتورسیکلت برخورد می‌کند. متاسفانه این حادثه باعث شده زن در دم جان خود را از دست بدهد و راننده نیز در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.
 
ساحل سورو به محلی تبدیل شده که خودروها در بی‌وقفه تردد می‌کنند و این موضوع باعث به خطر افتادن جان ساکنین و عابرین پیاده می‌شود. با توجه به اتفاق روز گذشته (25 دی ماه) ساحل سورو همچنان پر تردد است و هیچ اقدامی درجهت مسدود کردن ورود خودروها صورت نگرفته‌است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها