پروژه اصلاح نقطه پرحادثه «دور برگردان بوژی داران» به پایان رسید



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اتمام "پروژه اصلاح مقطع پر حادثه دوربرگردان بوژی داران" واقع در محور بندرعباس – بندرخمیر، رو به روی درب گندمی بندر شهیدرجائی بندرعباس  خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اینکه پروژه اصلاح نقطه پر حادثه دوربرگردان بوژی داران واقع در محور بندرعباس – بندرخمیر، رو به روی درب گندمی بندر شهیدرجائی به اتمام رسیده است افزود: این دوربرگردان در گذشته وضعیت مطلوبی نداشت و خطرات بسیاری را برای کاربران جاده ای، خصوصاً وسایل نقلیه سنگین به وجود آورده بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان افزود: طول این پروژه هزار و 200 متر می باشد و برای اجرای آن 2000 متر مکعب خاکبرداری، 2500متر مکعب خاکریزی، دو هزار و 300 تن آسفالت در دو لایه شش سانتیمتری انجام شده است.

عابدینی با اعلام اینکه برای اتمام پروژه مذکور، 20 میلیارد ریال هزینه شده است خاطر نشان ساخت: عملیات اصلاح این نقطه پرحادثه با تلاش جدی همکاران ما و پیگیری های مستمر در مدت زمان یک ماه اجرا شده است به طوری که با اصلاح قوس، عرض آن از 10 متر به 15 متر اضافه شده است و مورد بهره برداری کاربران جاده ای گردید.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با استفاده از همه ظرفیت ها ارتقاء کیفیت محورهای مواصلاتی استان را در دستور کار خود قرار داده است و بر همین اساس، اصلاح نقطه پرحادثه  قوس و دور برگردان روبه روی شهرک صنعتی خلیج فارس، واقع در محور بندرعباس – بندر خمیر در دست اقدام می باشد و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها